in

Pra-Pembelian iPhone 6 & iPhone 6 Plus di Malaysia

Budiey rasa tak sabar nak beli iphone 6 ni. Biarlah orang kata apa pun. Tapi Budiey berkeras kali ni, nak guna gak iPhone 6 atau atau setidak pun iPhone 6 plus. Lama menunggu iPhone 6 keluar kat Malaysia ni kan? Tapi dah tak lama lagi dah. Sekarang dah boleh buat tempahan awal. Kat mana? Sah-sah tentunya kat Maxis lah. Apa lagi, moh la kita pakat beli iPhone 6 ni. Gempak kot. Hehe.

Terbaru, Budiey dapat khabar dari Maxis Berhad iaitu hari ini mengumumkan bahawa ia akan menawarkan iPhone 6 dan iPhone 6 Plus, kemajuan terbesar dalam sejarah iPhone, bermula pada Khamis, 6 November 2014. Pra-pembelian iPhone 6 dan iPhone 6 Plus akan bermula pada Jumaat, 31 Oktober 2014 di store.maxis.com.my.

Untuk maklumat lanjut mengenai Maxis, sila layari: www.maxis.com.my. Untuk maklumat lanjut mengenai iPhone, sila layari: http://www.apple.com/iphone

Maxis Berhad hari ini mengumumkan bahawa ia akan menawarkan iPhone 6 dan iPhone 6 Plus, kemajuan terbesar dalam sejarah iPhone, bermula pada Khamis, 6 November 2014. Pra-pembelian iPhone 6 dan iPhone 6 Plus akan bermula pada Jumaat, 31 Oktober 2014 di sto

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Temui Ayda Jebat, Intan Ladyana & Miera Leyana di Intrade 2014 Hari Ini

Gambar Mariah Carey Membeli-belah di Starhill Kuala Lumpur