in , ,

Pelan Pascabayar Digi Tawarkan HONOR 70 Hanya RM36 Sebulan

Dapatkan telefon kamera terbaik HONOR 70 pada harga RM36 sebulan dengan Pelan Pascabayar Digi. Telefon pengimejan terbaharu HONOR dengan Kamera Penderiaan Super IMX800

HONOR 70 yang diiktiraf sebagai telefon kamera terbaik dalam julat harga RM2,000 telah mencuri tumpuan pengguna sejak pelancaran rasminya bulan lalu. Lebih menarik, Digi kini menawarkan pelan Pascabayar Digi RM150 yang mana pengguna boleh memiliki HONOR 70 dengan hanya RM36 sebulan. Malah, pembeli boleh membawa pulang hadiah bernilai RM298, termasuk sarung HONOR 70 dan lanjutan jaminan 1 tahun.

Pelan Pascabayar Digi HONOR 70 (ansuran 24 bulan):

Dapatkan HONOR 70 pada Harga RM36 sebulan dengan Pelan Pascabayar Digi

Jangan terlepas peluang untuk memiliki HONOR 70, telefon pengimejan terkini dengan bayaran pendahuluan RM0 dan ansuran tanpa faedah. Butiran boleh didapati di laman web Digi atau kunjungi kedai Digi terdekat anda:

Dapatkan HONOR 70 pada Harga RM36 sebulan dengan Pelan Pascabayar Digi

Kamera telefon pintar dalam lingkungan harga RM2,000 dengan Kamera Utama Penderiaan Super IMX800 SONY

Lengkap dengan dwi-kamera utama, HONOR 70 bangga mempertaruhkan cip terhebat SONY dalam Kamera Utama Penderiaan Super IMX800. Penderia sebesar 1/1.49 inci membolehkan lebih banyak cahaya ditangkap untuk mendapatkan gambar yang lebih cerah dan terperinci, terutamanya ketika suasana cahaya malap dan malam.

Dapatkan HONOR 70 pada Harga RM36 sebulan dengan Pelan Pascabayar Digi
Photo credits: Amsyar Naaif

Sementara itu, media teknologi terkemuka dunia, TechRadar mengangkat HONOR 70 sebagai antara telefon Android terbaik tahun ini. Menurutnya, HONOR 70 adalah telefon pintar menarik yang menawarkan spesifikasi terbaik pada harga jualannya, khususnya kamera, pemproses dan bahagian rekaan, menjadikannya seperti telefon premium dalam kebanyakan cara. 

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Senarai Terbaik Aksesori TV Kini Tersedia di Kedai Online Samsung

Persembahan Artis Terkenal & Aktiviti Menarik di Karnival SYOK Weh!