in , ,

Joox Bakal Menyiarkan Anugerah Muzik Melon & Anugerah Muzik Mnet Asia 2019

Hadiah akhir tahun untuk peminat K-Pop! JOOX memanaskan sepanjang tahun dengan anugerah muzik Korea yang paling hebat – MMA dan MAMA 2019!

Apa cara yang lebih baik untuk mengakhiri tahun anda dengan secara besar-besaran, kuat dan mengasyikkan ketika anda menyanyi dan menari dengan idola K-Pop tercinta anda! JOOX, aplikasi aliran muzik Asia yang paling popular dan destinasi nombor satu untuk mendapatkan demam K-Pop anda, meraikan 2019 dengan dua penghargaan muzik Korea akhir tahun ini: Anugerah Muzik Melon (MMA) dan Anugerah Muzik Mnet Asia (MAMA) 2019 untuk pengguna JOOX di Malaysia!

JOOX akan meraih dua anugerah muzik terbesar dan paling berprestij di Korea, MMA dan MAMA 2019, untuk tahun ketiga berturut-turut – menonjolkan komitmennya untuk menawarkan perjalanan muzik bernilai tambah kepada pengguna dengan menyediakan pengalaman hiburan muzik yang berbeza dan memberikan pencinta K-Pop peluang untuk menari, menjerit dan berteriak-teriak dalam keselesaan rumah mereka sendiri atau betul-betul di hadapan berhala mereka!

Isi Kandungan:

MMA 2019

Artis K-Pop kegemaran anda akan meniup bumbung di Gocheok Sky Dome pada 30 November, dengan barisan penghibur semua bintang termasuk BTS, [XX, XX, XX]! Peminat muzik K-Pop boleh menggoncang dan mengorek dengan idola mereka melalui livestream eksklusif JOOX atau video yang diminta.

Tandakan kalendar anda! Jadual Livestream pada 30 November adalah seperti berikut:

Malaysia
Majlis Anugerah6 PM masa tempatan

MAMA 2019

K-Pop telah tersebar dari Korea ke Jepun, kerana beberapa aksi muzik paling hangat dari Korea menyanyi, menari dan menawan ke Nagoya Dome pada 4 Disember! Merayakan babak ke-11 MAMA dengan konsep “The Next DIMENSION: MUSIC”, panggung pasti akan dibakar dengan persembahan oleh BTS, GOT7, TWICE, MAMAMOO, Monsta X, IZ * ONE, ChungHa, Seventeen, antara lain!

Pencinta muzik JOOX boleh menyiarkannya secara eksklusif pada tarikh dan masa berikut:

 MAMA Japan (Disember 4)
Malaysia6 PM masa tempatan

Tidak dapat cukup K-Pop? Tunggu lebih banyak muzik, acara dan program pada tahun 2020, dibawa kepada anda oleh JOOX!

Naikkan hangat K-Pop lebih! Nikmati muzik K-Pop kegemaran anda dan persembahan secara langsung pada bila-bila masa, di mana sahaja dengan memuat turun JOOX di kedua-dua Apple App Store dan Google Play Store, atau mengakses laman web JOOX. Muat turun sekarang untuk memulakan perjalanan muzik premium anda hari ini!ccvasv

  1. JOOX adalah aplikasi streaming muzik yang paling dimuat turun di Hong Kong, Indonesia, Thailand dan Malaysia di Apple App Store dan Google Play Store. Sumber: App Annie, data tahunan sehingga Disember 2018.

Muat turun sekarang untuk memulakan perjalanan muzik premium anda hari ini!

Mengenai JOOX

JOOX adalah aplikasi muzik percuma yang dibuat untuk pencinta muzik. Dengan pustaka hits yang luas dari seluruh dunia, JOOX menghubungkan anda dengan artis kegemaran anda, lagu, album dan senarai main yang diperibadikan. Pengguna dapat menemui muzik baru yang hebat dengan lagu dan stesen radio yang disyorkan yang sesuai dengan rasa dan suasana hati anda. JOOX kini boleh didapati di iOS, Android dan Desktop (Windows / Mac), yang membolehkan pengguna menikmati pengalaman muzik berkualiti tinggi pada bila-bila masa, di mana sahaja.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Wafariena Pertaruh Single Pertama Berjudul CARILAH AKU

Sham Visa Kembali Berlakon Dalam Telemovie NENEK AKU INSTAFAMOUS