in

Trailer Filem Duhai Si Pari-Pari

Sebuah lagi filem terbitan Tayangan Unggul akan menemui penonton mulai 31 Disember 2009. Bergenre Fairy Tales Comedy, filem berjudul Duhai Si Pari-Pari ini dilakonkan oleh Que Haidar, Liyana Jasmay, Nabila Huda, Remy Ishak, Harun Salim Bachik. Serta dibantu oleh Datuk Aziz Satar, Zizan Raja Lawak, Farid Kamil, Hans Isaac & Din Beramboi. Filem yang diarahkan oleh Azmi Mohd Hata menggunakan tagline – Cerita Cinta Biasa Tapi Luar Biasa.

Sekali tengok trailer ni pun Budiey dah rasa filem ni pasti kelakar habis. Dan satu lagi, perasan tak, ada single terbaru Liyana Jasmay menjadi lagu tema filem ni… mmm… semuanya datang dalam satu pakej. Nak tahu lebih lanjut… tontonlah trailer ni…

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. why??? setiap pari2 mesti pkai baju ala hollywood ker??
    tak salah kalau nak ubah kan????
    kalau tak suker…JGN TENGOK>..TUTUP MATA>>PEKAK KAN TELINGA…
    HABIS CITER…kuang kuang kuang…

  2. ni pari-pari Malaysia la Daus…takkan nk pakai gaun ala penari ballet pastu ada kepak n gelung putih atas kepala…nanti org lain pulak komen cam pari-pari mat salleh lak…kira ok la tuh…yg penting citer dia lawak xpecially harun salim bachik….aku dah bosan balik2 citer hantu, misteri, pasal lumba haram vs rempit, citer budak2 remaja bermasalah…konon nk bagi pengajaran tapi aku tgk makin bertambah teruk ada la…siap tiru lagi apa yg di tayangkan kt dlm tv/filem…org kita ni benda buruk cepat jer dia org belajar…opsss cukup..

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Program Khas Aidiladha di RTM

RTM Jazz Orkestra Gegar Jakarta International Jazz Festival