in

Tambah Pendapatan Sampingan Dengan Brooch Bunga Cute

Tahun baru 2010 dah masuk hari yang ke-5. Dah tentu azam 2010 masih lagi terngiang-ngiang di telinga. Macam-macam kita nak buat. Nak beli itu, nak beli ini. Impian tinggi menggunung. Tapi impian tinggal impian kalau kita tak berusaha.

Kadang-kadang nak capai impian pun nak kena ada pelaburan dan korban jugak. Tapi tak pelah, korban duit kecil untuk dapatkan duit BESAR!

Kalau mahu cari duit sampingan, nak tambah pendapatan, bolehlah buat perniagaan kecil-kecilan. Contoh terdekat, kepada yang suka dengan Brooch Bunga ni, bolehlah jual kepada kawan-kawan. Lawa-lawa semuanya. Kalau dulu, kita berniaga di kedai-kedai, tapi sekarang kita dah maju, dunia dah berubah, kita boleh jual melalui website aje.

Berminat nak jadi pengedar atau nak beli untuk hiasan diri sendiri. Boleh aje! PERTAMA DI MALAYSIA! Brooch cantek punyaaa!

4244702442 Bda67C7B0D O | 4

Cuba masuk laman web nih: http://cutenyerr.com

Amacam? Cute tak? Kalau dah tengok mesti teruja tengok, mesti rasa nak beli, kan? Inilah penangan brooch cute-miut nie.

Tak kiralah samada anda pelajar IPTA / IPTS, cikgu atau pensyarah, peniaga pasar malam ke, atau dah ada kedai sendiri… ini peluang untuk cari duit sampingan.

Anda semua sangat digalakkan untuk menjual brooch ini kerana ianya semestinya lain dari yang lain.

Pastinya semua barangan di http://cutenyerr.com sangat-sangatla cute. Nak beli untuk diri sendiri pun boleh, nak borong pun sangat-sangat lah boleh.

4244702192 788Fb6Fc6C O | 5 

Untuk maklumat lanjut, sila layari http://cutenyerr.com
atau call or sms Eila/Lan di 016-9803217
atau layari Fanpage Cutenyerr Klik Become a Fan ye )
Email or YM : [email protected]
Penghantaran boleh dibuat ke serata dunia.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Ucapan Mila Jirin Sempena Ulangtahun Ke-3 Budiey.com

Yuna Ziarahi Kediaman Datuk Dan Neneknya Di Batu Gajah