in , ,

Drama Bersiri INDUSTRI Ditayangkan Secara Eksklusif di HBO Mulai 10 November Ini

Dari pencipta kali pertama Mickey Down dan Konrad Kay, drama bersiri lapan episod baru HBO membuat debut sama seperti AS pada hari Selasa, 10 November pukul 11 ​​pagi secara eksklusif di HBO GO dan HBO (Astro Ch 411 HD) dengan hari yang sama encore di 11 malam di HBO.

Episod baru ditayangkan pada masa yang sama setiap minggu. Industri mengikuti sekumpulan lulusan muda yang bersaing untuk sejumlah jawatan tetap di sebuah bank antarabangsa terkemuka di London. Tonton treler di sini dan muat turun gambar di sini.

Dibintangi oleh Myha’la Herrold (“The Heart Tattooed”), Marisa Abela (“Cobra”), Harry Lawtey (“City of Tiny Lights”), David Jonsson (“Deep State”) dan Nabhaan Rizwan (“Mogul Mowgli”) sebagai “The Graduates” dan Conor MacNeill (“Artemis Fowl”), Freya Mavor (“Skins”), Will Tudor (“Game of Thrones” HBO) dan Ken Leung (“Pemeliharaan Tinggi” HBO sebagai “Pengurusan”, Industri memberikan pandangan orang dalam mengenai kotak hitam “kewangan tinggi” melalui pandangan orang luar, Harper Stern (Myha’la Herrold), seorang wanita muda berbakat dari New York.

Mengikuti sekumpulan graduan muda yang didorong oleh cita-cita, belia, percintaan dan ubat-ubatan, Industri mengkaji isu-isu jantina, bangsa, kelas, dan keistimewaan di tempat kerja ketika minda muda yang terpengaruh ini mulai membentuk identiti mereka dalam persekitaran periuk tekanan dan sensasi Lantai perdagangan Pierpoint & Co, di mana meritokrasi dijanjikan tetapi hierarki adalah raja.

Drama Bersiri INDUSTRI

Setelah datang ke London dari New York untuk bergabung dengan Pierpoint & Co. yang berprestij, Harper (Herrold) tidak akan berhenti untuk membuktikan dirinya sebagai pekerja terbaik dalam kelas siswazahnya. Dorongan Harper semakin meningkat ketika dia mendapati dirinya dikelilingi oleh orang-orang yang dilahirkan sebagai hak istimewa, seperti Yasmin (Marisa Abela), yang, walaupun latar belakangnya, menghadapi cabarannya sendiri.

Yasmin mempunyai harapan yang berbeza terhadapnya sejak kecil dan bosan dipandang rendah secara profesional. Di Pierpoint, Harper dan Yasmin perlu membuktikan nilai mereka sebagai profesional di kalangan rakan mereka. Salah satu rakan mereka adalah Robert (Harry Lawtey), yang bergabung dengan bank dari latar belakang kelas pekerja, percaya bahawa ia adalah meritokrasi yang sebenar di mana mengenakan saman akan membantu menjauhkan diri dari masa lalunya.

Rakan sebilik Robert, Gus (David Jonsson), sebaliknya, dibina untuk institusi seperti Pierpoint, yang berasal dari Eton dan Oxford, dan melihatnya sebagai tanda centang lain dalam senarai semak yang akan membawanya terus ke Nombor 10. Hari bermata mata (Nabhaan Rizwan) telah bermimpi bekerja dalam perbankan sepanjang hidupnya, berpakaian seperti “tuan semesta” moden dan bertekad untuk berjaya, tidak kira apa pun harganya.

Drama Bersiri INDUSTRI

Dalam ekosistem hierarki Pierpoint, para lulusan melihat Pengarah Urusan yang mereka duduki di sebelahnya, sementara tokoh-tokoh kanan itu diam-diam melihat ke bawah dengan takut, bertanya-tanya siapa yang akan mengambil tempat duduk mereka. Di meja penjualan (CPS), MD Eric (Ken Leung) adalah pengeluar nombor satu Pierpoint yang melihat potensi Harper dan membawanya di bawah sayapnya, sementara VP Daria (Freya Mavor) adalah titik tolak strategi penjualan agresif Eric dan dapat menunjukkan Harper bahawa ada lebih daripada satu cara untuk menjadi jurujual. Pengurus talian langsung Yasmin di meja tukaran wang asing (FX) adalah Kenny (Conor MacNeill), seorang VP yang prasangkanya mengaburkan penilaiannya terhadap kebaikannya.

Sementara itu, Theo (Will Tudor) adalah penganalisis penyelidikan tahun kedua yang pesona penubuhannya dan permintaan pasaran yang berbeza-beza menjadikannya anak poster Pierpoint. Rekrut muda mungkin baru keluar dari universiti, tetapi tuntutan dan harapan mentor ini dan industri itu sendiri sangat tinggi, dan akhirnya menggoda para graduan menjadi mod tingkah laku sebelum mereka berpeluang untuk mengetahui siapa mereka .

Drama Bersiri INDUSTRI

Episod merangkumi:

Musim 1, Episod 1: “Induksi”
Tarikh debut: Selasa, 10 November jam 11 pagi di HBO GO dan HBO (Astro Ch 411 HD)
Lima graduan muda melakukan apa sahaja untuk menjadikan diri mereka sangat diperlukan di bank pelaburan terkemuka London, Pierpoint & Co.. Sebagai orang luar yang lapar Harper (Myha’la Herrold) bergulat dengan keputusan yang akan mempengaruhi masa depannya di bank, dia dan teman lelaki Robert (Harry Lawtey) mengambil pendekatan yang sangat berbeza untuk beberapa minggu pertama mereka di bank. Sementara itu, Yasmin (Marisa Abela) tidak menghormati atasannya yang tidak terkawal, dan kebiasaan kerja yang tidak sihat Hari (Nabhaan Rizwan) menaikkan bendera merah di seluruh syarikat. Ditulis oleh Mickey Down dan Konrad Kay; Diarahkan oleh Lena Dunham.

Musim 1, Episod 2: “Tenang dan Bagus”
Tarikh debut: Selasa, 17 November jam 11 pagi di HBO GO dan HBO (Astro Ch 411 HD)
Dengan Harper (Myha’la Herrold) berjuang untuk menemukan kakinya di kota baru, Pierpoint melontarkan makan malam penghargaan yang meningkatkan semangat yang menyaksikannya mencabar Kenny (Conor MacNeill) yang mabuk, marah sementara Gus (David Jonsson) mengasingkan pengurusan kanan dengan membincangkan masa depan pasukannya. Sementara itu, Yasmin (Marisa Abela) berhadapan dengan budaya pasukan barunya dan membawanya bermain dengan Robert (Harry Lawtey) ke tahap baru yang berisiko. Ditulis oleh Mickey Down dan Konrad Kay; Diarahkan oleh Tinge Krishnan.

Musim 1, Episod 3: “Notting Hill”
Tarikh debut: Selasa, 24 November jam 11 pagi di HBO GO dan HBO (Astro Ch 411 HD)
Apabila Pierpoint kehilangan pelanggan utama, graduan menghadapi ujian yang paling mencabar – dan berpotensi bermanfaat – setakat ini: merancang langkah untuk mendorong perniagaan baru. Setelah pembubaran pasukannya mendapati dia ditugaskan kepada penyelia baru yang tidak berminat, Gus (David Jonsson) yang kreatif bekerjasama dengan Robert (Harry Lawtey) untuk menarik perhatian Clement (Derek Riddell). Sementara itu, ketika dia menjalani situasi hidup yang rumit dengan Yasmin (Marisa Abela), Harper (Myha’la Herrold) berusaha untuk menyulap permintaan yang bertentangan dari Eric (Ken Leung) dan Daria (Freya Mavor). Ditulis oleh Sam H. Freeman; Diarahkan oleh Tinge Krishnan.

Musim 1, Episod 4: “Sesh”
Tarikh debut: Selasa, 1 Disember jam 11 pagi di HBO GO dan HBO (Astro Ch 411 HD)
Selepas sambutan ulang tahun liar bersama Robert (Harry Lawtey), Yasmin (Marisa Abela), dan Greg (Ben Lloyd-Hughes), hari kerja Harper (Myha’la Herrold) tidak terkawal. Sebagai perbezaan dalam salah satu perdagangannya membuat pasukannya berisiko mengalami kerugian besar, Harper meminta sokongan dari sumber yang mengejutkan, sementara masalah yang tidak dijangka di acara jaringan membawa Yasmin dan Robert semakin dekat, dan Gus (David Jonsson) semakin mengasingkan rekan kerjanya. Ditulis oleh Mickey Down dan Konrad Kay; Diarahkan oleh Ed Lilly.

Industri dicipta dan eksekutif dihasilkan oleh Mickey Down dan Konrad Kay; Eksekutif yang dihasilkan oleh Jane Tranter, Lachlan MacKinnon, Ryan Rasmussen, David P. Davis dan oleh Ben Irving untuk BBC; Eksekutif Bersama yang dihasilkan oleh Ed Lilly; Dihasilkan oleh Lee Thomas. Dihasilkan untuk HBO / BBC oleh Bad Wolf. Penulis termasuk Konrad Kay, Mickey Down, Sam H. Freeman dan Kate Verghese. Pengarah termasuk Lena Dunham, Ed Lilly, Tinge Krishnan, Mary Nighy.

Strim atau muat turun Industri di HBO GO. Muat turun aplikasi di App Store atau Play Store dan dapatkan percubaan percuma selama 7 hari. Akses HBO GO melalui Astro atau di https://www.hbogoasia.com/. HBO GO kini boleh didapati di Android TV, Apple TV, LG TV dan Samsung Smart TV – dan dilengkapi dengan fungsi AirPlay dan Google Cast.

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Followers Tanya Dah Berniqab Cukur Kening Lagi Ke? Ini Komen Padu Neelofa

Festival Seni Gerak Angin Bantu Para Artis Hadapi Masa Sukar Covid-19