in ,

Gambar Pelakon Drama di Anugerah Skrin 2008: Part 2

Cantik ke, hodoh ke, elok ke, tak elok ke… itu semua subjektif. Jadi, korang layan je la gambar nih. Ada beberapa gambar Budiey letak close up sikit sebab nak kasi korang tengok dengan jelas. hehe… Sorrylah gambar Erra Fazira tak sempat nak ambil. Memang Budiey tak terserempak dengan Erra Fazira pun pada malam tu. Tak tahu pun Erra datang jugak.

3014467240 17034A1394 | 4

Adi Putra. Garangnya dia dalam gambar ni. Seronok tengok dia joget-joget masa show.

3013633353 9A954Bc01D | 5

Puteri Almy Nadia

3014469774 3Ae7B9Aeb1 | 6

Close up sikit… da princess charming! Meriah dengan berlian.

3014471074 Ff9671F2Af | 7

Sasha Bashir ala japanes. Cuba cari Sasha letak berlian kat mana.

3014471910 E9Aba42B49 | 8

Close up. Ha, itu dia anting-anting berlian dan yang tak nampak, Sasha selit kat sanggul rambut belakang.

3014473270 5940164E35 | 9

Personaliti TV Tigo!

3014474304 80B50F8F9E | 10

Faradhiya. Elegan!

3013640481 0Af1D631Ed | 11

Cantiknya kan? Kan jonet kan?

3013641447 A11C1Bb66A | 12

Pushpa Narayan

3013642839 301D6B5B47 | 13

3014479164 D199Fb36B2 | 14

3014480586 F9B3Ccf1Af | 15

Rizal. Ingat ke dia ni Yusry… sejibik!

3014481758 01D1E3F948 | 16

Yusry Junior

3014483078 1A750E356B | 17

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Jawapan Trivia: Perut Berisi Nora Danish

Jawaban Trivia: Siti Sarah Pakai Kasut Berbulu Ayam