in

Gambar Nasha Aziz Majlis Sambutan Tahun Baru Cina Rafflesia

Nasha Aziz turut hadir di majlis sambutan Tahun Baru Cina yang berlangsung di Le Meridien Kuala Lumpur anjuran Rafflesia dan Mandalay pada 1 Februari lalu.

Nasha Aziz yang kini hangat bercinta dengan Nur Iman Tang atau nama sebenarnya Tang Wing Poh yang bekerja sebagai promoter yang selalu bawa artis Indonesia ke Malaysia. Nur Iman telah memeluk Islam pada minggu kedua Ramadan lalu.

“Saya menyokongnya untuk menjadi saudara Islam. Yang mana dia sendiri sudah sekian lama berbangga dengan budaya masyarakat Melayu Muslim yang sentiasa menjaga kebersihan, sopan santun dan mempunyai sikap tidak bermegah-megah. Keindahan Islam itu sendiri yang membuatkan hatinya terbuka untuk memeluk agama ini.”

Terbaru, Nasha akah berlakon sebagai Puteri Maya Sakti dalam filem epik purba BUNIAN terbitan Adnan Abu Hassan. Pasti mantap dan padu! Good luck Nasha!

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Kalo bakal mak mertua tgk umah nasha yg macam tongkang pecah… pun fikir berkali2 nak amek menantu…

    Harap rupa aje lawa tapi umah mengalahkan tongkang pecah! hehehe!!

  2. Kenal sgt dgn budak Tang ni.. schoolmate aku dulu masa kat Perak. Mmg ske ngan Islam dari dulu (agaknya). Tiba time subjek agama, kenkadang aku tgk ada je dier dok dlm kelas.. dok blakang skali. Ustaz yg ngajor pun x kisah dier dok dlm kelas tu. Alhamdulillah.. dah peluk Islam akhirnya.

  3. woowww….. NASHA AZIZ…
    memang supermodel yg paling
    HOT larh…!!!! suke tengok sis nie…
    chantek sangat larhh..!!!!
    walaupon sis dah agk berusia..
    but sis still look nice yeaahhh…!!!!

  4. pd nasha, walau apa pun yg terjadi.. tabahkan hati, dan ingatlah bahawa peminat mu ini sentiasa menyokong apa saja, asalkan itu yang terbaik buatmu.. teruskan perjuangan sebagai anak seni.. I luv u..take care..

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Penyampai Hot FM Tini & Sol Kahwin Bakal Jadi Raja Sehari

Trailer Filem Geng: Pengembaraan Bermula Upin & Ipin