in ,

Gambar Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari di Prebiu Filem Saus Kacang

Baru-baru ini telah berlangsung prebiu dan premiere untuk filem Saus Kacang di TGV KLCC dan pelakonnya, Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari telah sudi terbang ke Malaysia untuk mempromosikan filem ini.

What do you think?

73 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. wa..akak beydah ingat mata akak jew yg perasaan kan ‘mrs sinclair’ tak pakai bra..rupanya adik2 kita ni lg cepat ye..eeee..memalukan jew..tak kan artis kaya cam ‘mrs sinclair’ ni tak mampu nak beli bra kot..ke telupa nak pakai..ye la asyik nak ber%#*n jew…..ahaks!!!!

  2. iskh….napa ashraf biar sampai mcm tu skali…..bangga sgt ka bcl x pakai bra?malu la org dok tgk….tunjuk kat ashraf dahla….

  3. …Pic no 1 tu mmg ketara sioot…ish3…ape ni Asyraf…x kan nak tyg aset bini kau kt public lak kut….

  4. kasi tegur sket bini ko tuh Acap oii….tak malu ker nak tunjuk kat orang..ko tengok sorang dah la…buat malu mak ko jek…

  5. ashraf iyalah artis llki yg pling sya mnat.ashraf iyalah idola sya.mga sntiasa sukses

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Gambar Diana Danielle Daftar Masuk Program Latihan Khidmat Negara

Gambar Kahwin Nik Sayyidah Fatiha Yazib Mek Pantai Timur Kahwin