in

Fara Fauzana Pakai Kimono di Party Masquerade Media Hiburan

Sebagai penutup tirai 2010 dan sekaligus bersempena dengan sambutan tahun baru 2011 yang akan muncul tak lama lagi, Media Hiburan telah mengadakan parti yang bertemakan Masquerade di Menara KL semalam.

Budiey turut dijemput untuk menghadiri kemuncak acara bagi majalah mingguan nombor satu di Malaysia ini. Terima kasih kepada editor, Cik Meen yang sudi menjemput Budiey.com. Serta tak lupalah semua sekalian rakan media yang berlindung di balik majalah ini.

Budiey difahamkan sebanyak 250 orang tetamu hadir di parti hujung tahun ini. Artis pun memang ramai juga yang sanggup menyewa baju & kostum untuk melaram sakan. Belum tengok lagi kehadiran pembaca yang semuanya memang ada kelas lah. Memang berbaloilah diorang ni dipilih menerusi satu pertandingan di Facebook.

Baik pembaca dan artis, semuanya hadir dengan mengikut tema yang ditetapkan. Nampak memang sangat meriah. Macam-macam fesyen boleh kita tengok.

Antara yang mencuri perhatian Budiey ialah pengacara dan penyampai radio terkenal iaitu Fara Fauzana yang hadir dengan baju Kimono. Memang comel kan?

Fara Fauzana

Fara Fauzana

Fara Fauzana

Fara Fauzana

What do you think?

73 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Rock N Riuh Promo Tour Warner & Era 2011

Shaheizy Sam Persis Samurai di Masquerade Party Media Hiburan