in , ,

Ajuk Raisa Guna Bahasa Inggeris, Nabil Ahmad Dikritik Tak Profesional 

Semalam berlangsungnya konsert minggu kelapan Gegar Vaganza musim kesembilan menampilkan penyanyi terkenal Indonesia, Raisa sebagai juri jemputan.

Namun, ketika konsert berlangsung terjadi perkara yang menimbulkan rasa kurang senang netizen apabila pengacara, Nabil Ahmad mengajuk cara penyanyi Indonesia itu memberikan komen menggunakan bahasa Inggeris. 

Susulan tindakan Nabil itu, rata-rata netizen di laman Twitter meluahkan rasa tidak puas hati terhadap gurauan Nabil yang didakwa melampau.

Malah, ada netizen meminta Nabil supaya lebih berhati-hati serta tidak mengajuk cara juri dalam memberikan komen kepada peserta.

Dalam pada itu, ada juga netizen berpendapat situasi itu berlaku dimana-mana sahaja sedangkan ianya bukan satu kesalahan untuk memberi komen dalam bahasa Inggeris.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Ara Johari

Ara Johari Nyanyikan OST Drama Bersiri JESNITA Berjudul PASTI TIBA

Facebook

Meta Rancang Untuk Membuang Pekerja Untuk Kurangkan Kos Operasi