in

Video Peminat Siti Nurhaliza Joget di Teratak Siti Nurhaliza

Seronok tengok Rakaman Teratak Siti Nurhaliza di Shah Alam hari tu. Seronok jugak tengok peminat Siti yang ikut berjoget di akhiran rakaman.

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. sy arap kak siti mgekalkan gaya tudung yg dpakai……nmpk cntiik…klau kuarkan besarkan jambul 2 lg cntik….hehehehhee….tak der la gurau je…klau nak kuar cikit jadi lah kan….msoge dpt baby cepat ek…amin………………

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Azriefaiz Pelakon Drama Ku Milikmu Buat Promo

Sham Kamikaze Berkahwin Dengan Gadis Batu Pahat, Johor