in

Ujibakat Idola Kecil Musim Ke-3

Idola Kecil kini tiba lagi dengan musim ketiga atau lebih dikenali sebagai IK3.

Berikut adalah butiran ujibakat.
Ujibakat pertama yang diadakan pada 31 Julai – 1 Ogos 2010 akan diadakan di 2 buah lokasi berlainan iaitu :

1. Theatrette, Sri Pentas, Bandar Utama

2. Hotel Sunway Georgetown, Pulau Pinang

Kedua-dua sesi ujibakat ini diadakan dari jam 10 pagi hingga 6 petang.

Syarat-syarat penyertaan:
1. Berusia 9 hingga 12 tahun

2. Warganegara Malaysia

3. Sekeping gambar

4. Pilihan lagu yang diberi ialah

a. Terima kasih – Awie & Wings

b. Rahsia Pohon Cemara – Exist

c. Hanya Kau Yang Mampu – Aizat

d. Aku Tak Percaya Cinta – Liyana Jasmay

e. Jika Kau Ubah Fikiran – Mila

f. Cinta Adam & Hawa – Misha

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. assalamualaikum…boleh tak buat ik3 di kamunting saya mohon sangat sangat…. awak buat la pada tarikh ni pasti ramai yang akan datang tarikh nye ni:19.2.12.2010 sye pon nk tunjuk bakat sye

  2. kiter nk msk tpi dh lebih hari cmner nir blh ulag lagi x ujibakat nir please !!!!! saya mahon sangat2 sbb sya nk try blh x sya n kawan sya nk msk ~….
    saya harap komposer idola kecil3 ni boleh ulang balik ujibakat kat teater sri pentas bandar utama !!!!!!! please !!!!!!!!!!!!!!!!!! sayer mohon sngt – sngt2 ni !!!!!!!!! please!!!!! sayer mohon sngt 2

  3. kami terkilan kerana ujibakat idola kecil ke 3 tidak di adakan di kawasan pantai timur. Kenapa begitu? Kami berharap sangat agar ujibakat tersebut dapat di adakan di pantai timur dan sekaligus dapat memberi peluang kepada yang kurang mampu tetapi mempunyai bakat untuk menyertai idola kecil tersebut. Ini kerana tidak semua yang mempunyai internet untuk melayari maklumat dari pihak tv9. Semoga harapan kami dapat di pertimbangkan sebelum menjelangnya finalis yang terpilih.

  4. Saya dah kumpul duit untuk ujibakat ni tapi saya nak tahu yg terpilih sudahkah ada calon calonnya kalo ada sudah saya akan ikut IDOLA KECIL pada tahun hadapan time saya darjah 6. Tahun ni saya darjah 5

  5. ley r wt putrajaya …
    buat kt p 5 ..
    b0le la b0le la b0le r ..!
    slalu wt kt p . pinang ..
    kt sni x wt ke ..
    hurmm ..
    plezzz ..
    wt r kt putrajaya lak ..

  6. sya nak sangat nak ikut idola kecil tapi tempat ujibakatnya jauh sangat,kalau boleh tolong buat ujibakat idola kecil 4 di tambunan sabah ataupun d kota kinabalu.#………tolong ye

  7. assalammualaikum dan salam sejahtera, saya ingin tahu ujibakat idola kecil 3 2010 di sarawak bila?saya minat dalam bidang nyanyian,saya juga ada masuk pertandingan nyanyi di sekolah dan mendapat tempat kedua.saya juga pernah mendapat tempat pertama.kalau ada ujibakat di sarawak tolong beritahu saya atau dimana sahaja.maaf saya pakai email kakak.saya tidak ada email.terima kasih.

  8. nanti kalau ada ujibakat idola kecil 4 buatlah kat kuantan. pleaseeeee………………. kat hotel vistana kuantan ke? pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee……………………… kalau ada buat ujibakat tolonglah hanbtar e-mail kat saya dan saya harap dekat nombor telefon saya:0199544720

  9. salam untuk semua.sy harap fenilis ik3 dapat brdiri sma tngi dgn finelis idola cilik lndonesia.kesemua mreka brbakat bsar.sy ska tgk mreka…sy brharap uji bkat ik4 d adakan d kelantan.mekasih

  10. idola kecil 3 memang best.saya nak sangat masuk tapi nak buat cam mana tahun depan sy form 1.Sy harap tahun depan buat di kedah.pleaseeeeeeee

  11. Walau pun umur sy 16 thn,sy tetap menonton rancangan idola kecil ini… Bagi sy rancangan ini sesuai utk semua peringkat umur…harap-harap ik nie dpt diteruskn pd mase akan dtg..^_^

  12. Asalamualaikum sebelum itu saya nak minta maaf kalau tulissan saya kasar.Saya nak tanya macam mana nak masuk ik 4 saya teringgin nak masuk dan berapa bayaran , tempat di mana , tarikh nya dan pukul berapa hinga pukul berapa nak masuk kalau saya dapat masuk ik 4 jangan lagu yang susah dan kalau saya x dapat masuk ik 4 jangan juga lagu susah suarah saya bukan sedap macam dayana ik 2 itu kalau saya masuk pun saya terkeluar mukin bukan rezeki saya kalau ada rezeki saya saya nak masuk.

  13. haiiii…..nape lambat sangat nak tunggu hari sabtu nak tngok idola kecil x sabaq la nak tengok farah ngn harriss

    g00o Luck for Harriss anD farrah….
    farah kecil tapi cute giler….

  14. sy hrap Adiba tabah krn trsingkir dr idola kecil 3…….. sy hrap Balqis,Harris,Angle,Farrah n Derra buat yg trbaik mlm ni………….. Aminnnnnn…….

  15. saye teringin nk msk IK3 tapi nk wat cam ne dh sape suh sye x gi ujibakat 2 klu sye pi p0wn lum tentu sye boleh msk IK3 .saye cuma teringin nk jadi cam Dayana selalu msk tv sentiasa popular,cantil pastu banyak friend kt FB,banyak yg nk jadi admin dye pastu belakon dan mcm mcm lagilah.bila ade ujibakat IK4 kasi tahu awal awal eh sye tinggal bleh Penang……………

  16. assalamualaikum,saya hendak bertanya bilakah ujibakat idola kecil 4 akan diadakan dan dimanakah tempatnya diadakan? saya terigin sangat hendak memasuki idola kecil 4. itu sahaja yang saya hendah memberitahu jika ada ujibakat yang ke 4 akan diadakan silalah memberitahu kepada saya. sekian terima kasih,assalamualaikum

  17. askum…sy nk sngt msuk ik..tp sy x smpat ary 2…jd lh x t wt idola kecil 4 lak..
    please….please…please….
    idola kecil ny sy simpan harapan dah 4 thn dah..
    so tlng la wt idola kecil 4 erkk..
    sy mohon sngt2..

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Finalis Akademi Quran Season 4

Ujibakat Pilih Kasih Musim Kedua