in

Trivia: Cincin Siapa Ni?

Cuba korang teka… cincin siapalah agaknya ni? Klunya, dia ni nak jadi macam P. Ramlee. Serba boleh. Tapi satu je dia tak boleh buat iaitu menyanyi. Satu lagi, imej dia ni ada stail pelakon Hollywood sikit… macam Johnny Depp. Memang dia suka dengan gaya lakonan Johnny Depp pun. Kontroversi dia ciptakan, boleh tahan jugaklah. Gegak gempita satu Malaya!

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. klu gaya lakonan ala2 johny depp,aku cuma terlintas Hasnol je dan setakat yg aku kenal mamat ni (penah terlepak secara xsengaja) mmg gila babi fan johny depp…tp mamat ni ade kontroversi ke?

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Tragedi Pierre Andre ‘Diserang’ Zubir di Pra Tonton Selamat Pagi Cinta

Gambar Fafau Da Sasau Pakai Baju Tema Deepavali