in

Tragedi Anak Radhi OAG Lemas Di rumah Nenek

blogVokalis sebuah band terkemuka yang pernah menyertai Ikon Asia seketika dulu dan pelakon filem Antoo Fighters, Radhi OAG memang banyak ragam dan kerenah. Banyak cerita menarik dan kontroversi pahit termasuk pergolakan rumahtangga sehingga membawa kepada perceraian. Baru-baru ini, terdengar berita tentang anak Radhi, Rifdhi Muslim lemas di kolam renang di depan rumah neneknya. Kemudian ditahan di Bangsar Medical Centre dan khabarnya ketika itu keadaan tidak stabil dan bergantung pada mesin. Harap tragedi ini mengajar Radhi tentang erti sebuah nyawa kepada zuriatnya. Kesian kat budak comel tu.

What do you think?

73 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Anak itu satu amanah yg perlu kita jagai & hargai. Kalau penat melakukan kerja seharian @ punyai masalah @ dlm keadaan marah, pandang muka anak. Ciumi dia pasti ketenangan itu ada di situ.

  2. halo radhi…kau tu jangan lah terlebih gedik sgt..terkinja sini terkinja sana..klau nk cari kelainan pun inat lah ank bini kat umah tu sama..satu lagi aku kurang suka lah cara kau berpakaian..bersongkok baju melayu itu ini…tp meloncat serupa orang kena histeria..aku dan org kg aku x suka…walau kami suka hang dulu..skrg….. tah….!

  3. Semoga Radhi n x wife menjadikan tragedi yg berlaku ni sebagai pengajaran dlm hidup.Ank adalah anugerah dr Allah..

  4. jd kan lah kes ni sebagai satu pengajaran, jgn mak n ayah bercerai, anak yg mnjadi mangsa, hargailah zuriat yg tlh di amanahkan kpd kita sebelum ia hilang dr pandangan kita….

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

ASYIKFM MERIAHKAN JIS PAI DENGAN MALAM GERENTI ASYIK

REWANG 2009 PERKENAL PROGRAM BARU SELANGORFM