in , ,

Grup Baru, SPARKGIRLS Pertaruh Single Pertama Berjudul BLOODY LOVE

Setiap orang jika melihat sesuatu yang berkilauan pasti sangatlah suka, ya, begitu pula girlband asal Indonesia ini yang menamakan dirinya adalah SPARKGIRLS, iaitu wanita yang berkilauan bagaikan berlian yang terkena pancaran sinar.

Siapakah SPARKGIRLS ini? Sparkgirls ini ada 7 wanita yang mempunyai kemampuan bakat menari dan visual sangat menarik, yang mana ahlinya terdiri dari Rou, Dewi, Putsen, Reva, Monick, Nana, dan khayla. 

Mereka adalah wanita wanita asal Bandung Indonesia yang terbentuk oleh pengurusan muzik iaitu SPARK ENTERTAINMENT yang di dalamnya terdapat para mentor yang profesional. 

SPARKGIRLS ini bakal melancarkan single pada 10 Maret 2022 secara live di 2 negara, Iaitu Indonesia dan Malaysia di bawah naungan label FMC Sdn Bhd. 

Sparkgirls Pertaruh Single Pertama Berjudul Bloody Love

SPARKGIRLS akan mempersembahkan single pertamanya yang berjudul “BLOODY LOVE”, Bloody Love adalah sebuah lagu yang bercerita tentang keresahan para wanita yang semakin dangkalnya definisi Cinta di Zaman sekarang. 

Yang mengartikan bahawa sebalik feminin dan lembutnya wanita, ada jiwa-jiwa yang tangguh, yang kuat, dan penuh harga diri. Sekarang sudah lewat masanya dimana hati wanita yang sudah tidak dapat dibuai dengan harta, tahta, apalagi rayuan gombal, kerana mereka semua itu sudah dapat menggapainya dengan tangan mereka sendiri. 

Maka melalui lagu ini, kami ingin mengingatkan kembali kepada para lelaki, tidaklah cukup hanya dengan bujuk rayu, harta, ataupun tahta untuk memenangkan hati kami, tapi bisa dengan cara yang lebih baik. 

Semoga lagu SPARKGIRLS ini dapat diterima dengan baik oleh para pendengarnya, dan SPARKGIRLS bisa diterima dengan baik oleh semua kalangan. Kita mempunyai visi: “Membangun kepercayaan memanglah sulit, tapi tidak bagi kami, karna kami yakin, kami percaya, bahwa kepercayaan itu timbul ketika kita berkata jujur”. 

Misi: “Menciptakan buih buih cinta diantara kita, agar kita bisa terus berkarya dan berkreasi yang jauh lebih bagus lagi”. Terimakasih dan salam hangat dari kami “SPARKGIRLS” BE PROFESIONAL BE SPORTIVE.

Sparkgirls Pertaruh Single Pertama Berjudul Bloody Love

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Madam | 14

Madam Kembali Rancak Dengan ‘NONA’, Gabung Muzik Nusantara & Moden

Tom Hardy | 15

Astro Ulti Box Kini Boleh Strim Netflix Pada Definisi Tinggi (HD) Mulai Hari Ini