in ,

Saya Masih Waras! Yuni Shara Kecewa Dituduh Temani Anak Lelaki Tonton Filem Lucah

Penyanyi Yuni Shara telah meluahkan kekecewaan terhadap laporan berita yang mengatakan dirinya memberi izin dan menemani anak-anak lelakinya menonton filem lucah.

Isu ini timbul setelah beliau ada mengungkapkan dalam video yang dsiarkan di YouTube Venna Melinda Channel.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, Yuni berkata kenyataannya dalam satu temubual yang disiarkan di sebuah saluran YouTube diambil tanpa keinzinan.

“Sebagai seorang ibu, saya sangat kecewa dan keberatan dengan pemberitaaan media konsultasi online yang telah mengutip dari obrolan saya di YouTube channelnya @vennamelindareal tanpa ijin/konfirmasi, mengubah arah berita hingga memberi judul yang menggiring opini negatif….

“Tidak mungkin dan tidak pernah saya mengatakan menemanin anak saya nonton film orang dewasa… Rasanya saya masih waras alias durung gendheng rek ??!!,” tegasnya.

Saya Masih Waras! Yuni Shara Kecewa, Tidak Pernah Teman Anak-Anaknya Tonton Filem Lucah

Kakak kepada Krisdayanti itu juga meluahkan bahawa mereka yang menulis berita-berita berkenaan, terutama sekali penulis wanita pastinya dapat merasai perasaan dirinya sebagai seorang ibu.

“Sampeyan (awak) semua mungkin bisa merasakan saya sebagai ibu, terutama para penulis yang perempuan. 

“Ini hanya sebagian kecil dari puluhan berita yang saya tampilkan dan yang saya anggap (rasanya tidak mungkin hanya mengutip),” ujarnya.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Zarina Anjoulie | 23

Polis Buka Kertas Siasatan Berhubung Satu Laporan Polis Yang Telah Dibuat Zarina Anjoulie

Upin Ipin | 24

Siri Animasi MISI ADY & UPIN & IPIN Hiasi Slot Toon On 2 di TV2