in

Photo of the Day: Manjanya Fasha Sandha Eh Yang Anggun

Ini gambar candid pelakon Fasha Sandha bersama dengan pengurusnya, Nik Yasmin yang sedang mengikat riben merah jambu di lengan pelakon kontroversi ini. Manjanya Fasha. Yea, Fasha suka manja dan dimanjai. Suara pun manja. Gambar diambil ketika Fasha Sandha baru sahaja sampai di Centro Bistro, Sooka KL Sentral.

Hadir dengan nominasi antara 10 Selebriti Yang Anggun, Fasha Sandha memang bergaya habis pada malam itu. Tapi yang penting Fasha Sandha menjadi dirinya… dirinya yang bukan orang lain. Fasha Sandha nampak lebih matang dengan solekan dan gaun ini.

Ramai peminat yang tak sabar menantikan gosip terkini dengan siapa Fasha Sandha bercinta?

What do you think?

71 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. ek eleh…yg puji2 ni mesti suku sakat betina fasha yg sengal nih…perangai cm hampeh…mmg konfius identiti pun…dh la perampas..pembohong…yg plg kelakar perasan…gediks…dh xde org suke br ckp nak berubah…pegi dah!

  2. ntoh…kadang2 aku pun cian kat ye… memang la dia manja.. hah agaknye sebab dia macam tu
    orang mula kata yang dia perampas maaa

  3. sye mnat gler fasha…biarla p p0n 0wg ckp…tp bg sye sbb dye manja,cantik, ramai lelaki yg mnat…pas2 owg salah anggap k0n0n dye 2 perampas… xley dgr sblh pihak j kn????

  4. x ada seorang artis pun yg baik sifatnya. sbb lau diaorg baik, xkan diaorg nk jd artis. minatlah seseorang artis tu kerana BAKAT seninya. jgn dilihat pada peribadinya. bila kita lihat keburukan org lain, sebenarnya kita pun tidaklah sebaik mana. Cuma artis2 tu sdrilah yg harus membatasi diri mereka. kita sbg peminat bukan malaikat yg sempurna sifat yg blh meletak taraf org lain itu baik atau buruk.

  5. saya suka berpesan kepada fasha dan juga diri saya sendiri,kita jaga diri kita dengan baik supaya tidak melukakan hati kita dn juga org tua kita sera rakan2 yang mengenali diri kita, fasha perlu inga ada baik adaburuk dn jahat, buat baik berpada-pada dn buat jahat jagan sekali dn pesanan saya sebagai saudara islam kepada fasha dn semua yang sudi membacanya baik itu dari allah dn yang salah dn silap datang dari saya dn akhir kata semoga majujaya dunia dn akhirat assalamualaikumwarahmatulallahhiwabarakatuh….sekian 0197735734(DIN-K)

  6. salam,,korang nie dengki kew ha,,dgn kejayaan fasha nie,,bia la kat die nk wt pew pun,,korang sbuk2 npew,,,klu die pki sexy pun,,skit kat korang kew,,,aku x fham la dgn korang nie,,ashik nk menindas sesama sendiri…

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Gambar Terbaru Mustapha Kamal dan Anak-Anak

Spread The Entertainment Showcase Sony Ericsson and AXN