in ,

‘Kau Dah Lafaz Cerai Empat Kali’ – Isteri Dakwa Aman Ra Curang

Viral di media sosial apabila isteri kepada seorang penyanyi rap terkenal di Malaysia, membuat dakwaan suaminya telah berlaku curang terhadapnya selama ini.

Menurut wanita tersebut, dia mendakwa suaminya itu telah berlaku curang dan kini menetap bersama perempuan simpanannya. Tambahnya, dia dipercayai pernah melihat video hubungan sulit suaminya bersama wanita itu. Menerusi perkongsian tersebut juga, dia memberitahu bahawa sudah lama bersabar dan tidak memberitahu JAIS mengenai hubungan sulit suaminya itu. Jelasnya lagi, suaminya dipercayai sudah melafazkan cerai sebanyak empat kali terhadapnya.

Melalui Instagram, isteri penyanyi rap popular Aman Ra telah memuat naik story mendakwa dirinya dicurangi. Berdasarkan beberapa posting itu, rumah tangga mereka dipercayai bermasalah selepas Aman Ra kantoi menjalinkan hubungan dengan seorang wanita.

Tengok cermin bro! Dekat bilik air The Fennel blok A yang kau tengah duduk sekarang ini. Sembang kau, aku halau keluar dari rumah. Sebab aku tengok video kau membontot betina sundal kau. Dalam kereta luggage siap lengkap pakaian, seluar dalam, berus gigi kau apa semua. Tak bawa masuk rumah. Sebab sebelum tu kau tinggalkan anak bini kau berminggu. Masa pkp nak jaga b*abi kau dekat Fennel. Kesian dia dah tua tinggal sorang-sorang kan. Mak bapa tinggal dekat Subang. Jauh sangat. Apa la sangat anak bini kau ni. Menyusahkan ja nak bercinta-cinta.

Kau cakap kau diam dah lama. Kau memang kelakar. Aku yang diam dah lama. Belum aku bagitahu JAIS pasal korang ni. Yang buruk bini kau, kakak-kakak kau. Yang baik siapa? B*abi belaan kau sekarang. Nyawa satu amanah la. Hidup kena makin tinggi, makin kena tengok bawahlah. Sembang b*abi sundal kau pun boleh terbang. Nak cakap aku jangan jadi isteri kurang ajar. Kau dah lafaz cerai empat kali semua sebab sundal kau. Aku yang dah lama diam. Aku bukan kau.

Isteri Dakwa Aman Ra Curang
Isteri Dakwa Aman Ra Curang
Isteri Dakwa Aman Ra Curang
Isteri Dakwa Aman Ra Curang
Isteri Dakwa Aman Ra Curang
Isteri Dakwa Aman Ra Curang

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Fariz Kamil | 23

Jangan Bagi Harapan Palsu, Netizen Kecewa Terpaksa Semak Semula Status i-Sinar

Zizan Razak | 24

Selepas 10 Tahun, Zizan Razak Kembali Dalam Filem Hantu BONCENG 2.0