in ,

Jehan Miskin Bakal Bernikah Dengan Gadis Korea

Dalam Harian Metro, pelakon Jehan Miskin diberitakan akan mengakhiri zaman bujangnya pada Sabtu ini bersama seorang gadis yang berasal dari Korea.

Harian Metro melaporkan, Jehan dan gadis yang menetap di Kuala Lumpur itu telah berkenalan selama lima tahun.

“Buat masa sekarang saya tidak mahu bercerita lanjut mengenai percintaan saya, siapa gadis itu, di mana saya berkenalan dan sebagainya. Saya akan ceritakan segalanya nanti selepas selesai majlis pernikahan.”

Dalam pada itu, Jehan berkata, majlis berkenaan akan dibuat secara ringkas di Carcosa Seri Negara dan hanya menjemput 100 tetamu termasuk keluarga dan teman rapat.

Malah kata Jehan, majlis akan dibuat sekali sahaja untuk kedua-dua belah keluarga.

“Keluarga bakal mentua saya bakal datang dari Korea, ibu dan kakak saya yang menetap di Amerika Syarikat juga akan turut meraikan perkahwinan saya ini.”

Jelas Jehan, majlis yang bermula pada pukul 2 petang itu akan dimulakan dengan acara akad nikah, bersanding diikuti majlis minum petang. – Sumber: Harian Metro

What do you think?

73 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Tahniah Jehan Miskin kerana akan bernikah sabtu ni. Kerana sudah jadi jodoh walau pun seorang gadis yang berasal dari negara Korea, setelah disahkan seorang suami kepadanya sabtu ini, sebagai ketua keluarga nanti,, kenalah bimbing isteri dalam soal agama dan cara pergaulan sebagai seorang muslimah. Tahniah dan semoga akan menikhmati bahtera alam berumah tangga dengan penuh murni dan aman sentosa berlandaskan cinta sesama sendiri dan kepada Allah swt yang menemukan antara kamu berdua. Amin

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Orang Bunian di Rumah Mawi

Mengapa PTPTN Tidak Perlu Dimansuhkan?