in

Gambar Krisdayanti Cium Raul Lemos

Nampaknya, terbuktilah penyanyi tersohor Indonesia, Krisdayanti bercinta dengan Raul Lemos. Buktinya jelas dengan paparan gambar yang tersebar di internet tatkala ini. Mungkin lagu Pilihlah Aku dendangan KD ditujukan kepada Raul Lemos. Wah, sooo romantic couple. Raul dan KD sekarang dah kembali jatuh cinta.

KD pun ada mengaku bahawa Raul Lemos mempunyai ciri-ciri lelaki idaman hatinya iaitu orangnya bersopan santun dan sangat kacak sekali.

“All of the criteria fails, there is to Raul. He was polite and handsome. His gaze alone was visible cordial,” kata Krisdayanti.

Ketika menafikan hubungan cintanya dengan ahli perniagaan Raul Lemos, penyanyi kontroversi Indonesia, Krisdayanti atau KD tanpa segan silu mahu bercium dengan lelaki itu di depan khalayak.

Ciuman mesra KD dengan Raul berlaku ketika mereka menghadiri sidang media di Excelsior Cafe n Restaurant, Jalan Radio Dalam Raya, Jakarta Selatan, Rabu. Pada ketika itu Raul sedikitt emosi ketika memperkatakan mengenai dirinya di sebuah tabloid hiburan.

4816589672 87B8A52F85 O | 4

Portal Inilah.Com melaporkan, ketika melihat aksi Raul yang sedikit emosi itu, KD dengan manjanya cuba mencubit pipi lelaki itu sambil memberi ciuman ke bibirnya.

Wartawan dan jurugambar yang hadir pada majlis tersebut menjadi terkejut lalu meminta kedua-dua pasangan tersebut mengulangi aksi berkenaan.

Bagaimanapun tanpa perasaan malu, KD terus menarik wajah Raul untuk menciumnya semula.

Mantan istri penyanyi, pencipta lagu, dan produser Anang Hermansyah itu berciuman dengan kekasihnya, Raul Lemos.

Peristiwa itu terjadi ketika KD berusaha menenangkan pria asal Timor Leste itu karena mulai naik pitam ketika sebuah tabloid nasional mengabarkan bahwa ia pernah meminta suaka politik.

Mengetahui kekasihnya naik pitam, KD berusaha menenangkan. Ia tiba-tiba saja mencubit pipi Raul yang berada di sampingnya. Sejurus kemudian, KD mendaratkan kecupan di bibir Raul.

Sementara itu Inilah.Com turut melaporkan Raul mengaku mahu menikahi KD tetapi perlu menguruskan penceraiannya dengan Silvalay Noor Artalitha.

Raul berkata dia sudah melafazkan talak ke atas isterinya itu secara lisan dan atas alasan itulah dia berani untuk keluar bersama KD.

Mengikut perancangan, Raul mahu mengadakan majlis pernikahan mereka di tanah kelahirannya di Timor Laste dan KD sendiri tidak keberatan untuk tujuan itu.

KD bercerai dengan Anang Hermanstah pada 22 Oktober tahun lalu. Khabarnya Raul Lemos menjadi penyebab penceraian tersebut. Setelah bercerai dengan Anag, KD tidak malu untuk menceritakan kepada pihak media tentang hubungan mereka itu.

[tags]krisdayanti cium raul, gambar romantis krisdayanti cium raul, kissing raul lemos & krisdayanti, raul cium kd, foto raul cium KD, kd cium raul, raul kd cium, raul cium kd foto, video raul cium bibir kd, raul krisdayanti kecupan video, kris, dayanti cium raul, kris dayanti cium, artis indonesia scandal, photos kris dayanti, raul lemos scandal, video krisdayanti kiss raul[/tags]

4816619998 4De429233A O | 5

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Majlis Sidang Media Ramadan 2010 Bersama Rabbani

Anita Baharum di Ramadan Screening Astro 2010