in , ,

Gambar Erra Fazira Umie Aida Santai Main Badminton

Selagi tiada bukti, tak perlu la nak kecoh-kecoh kata Emran main kayu tiga. Sebenarnya, rumahtangga Erra Fazira masih bahagia. Mungkin orang luar nampak Erra tak bersama Emran di majlis-majlis, tapi mereka masih boleh meluangkan masa santai bersama. Contohnya tengok gambar kat bawah ni.

Budiey di sini mahu mengucapkan Selamat Hari Lahir buat Engku Emran yang jatuh pada 1 Febuari dan Erra Fazira pula jatuh 9 Febuari yang lalu. Semoga Bahagia selamanya.

Wah nampaknya sekarang, masing – masing dah suka main badminton ye selain Umie Aida, Erra Fazira, Alia Lee dan Ning Baizura. Bagus-bagus, satu aktiviti riadah yang sihat:-) Bukan sekadar mengeratkan kasih sayang, tetapi menunjukkan hubungan yang baik sesama rakan artis dan keluarga masing – masing:-).

Kredit Foto : Twitter Umie Aida – http://twitter.com/Umieaida

x2_4833fe5

x2_4834532

x2_48395ea

x2_48377db

x2_4562f0f

x2_486c961

x2_486c81b

x2_42d9548

x2_42a1131

What do you think?

73 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Saya salute betul dgn diorg ni.Mereka tak mcm artis2 muda s’krg yg gemar bercakaran se sama sendiri di facebook msg2. Artis2 tersebut patut mencontohi artis2 di atas dlm bnyk hal terutamanya dlm bab setiakawan.Artis2 yang baik budi pekerti seperti Lisa Suriani dan Fizo Omar nampaknya selalu gak join kakak2 ni. Sbb tu lah mereka antara yang tergolong didlm antara golongan artis2 muda yang di hormati olh media & peminat2.

  2. dah besa rupanya Alesya ya! Ok pe mak ngan ayah nya.Depa cam biasa2 je.Siap ber riadah dgn teman2 lagi.Apa nak jadi dgn gosip2 yg suka nak menghancurkan umah tangga org ni? Cam dah takde cite lain yg nak di paparkan pada umum.

  3. Happy Always………….pedulikan….Foto – foto ni bukti…Erra dan Emran masih seperti dulu….Pelik kekadang…..Terlalu mudah buat tuduhan….Pasangan artis pergi temankan saudara di Mahkamah kata nak bercerai…Pasangan pergi ambil kad nikah…kata ada masalah….Nampaknya artis ni memang tak boleh pergi Mahkamah la ye…Erra Fazira pergi pasar basah TTDI tak ada pula nak buat cerita ye ? hehehe

  4. sokong 100% kata lili..artis cam erra,ziana,ning,aliah lee,umie,amy mastura dia org tk gado2 pun ms muda2 dulu,tk mcm artis muda skrg.. emran nampak “sihat” nya..senang hati kot.. aku pun heran ngan media skrg ni..yg buruk je dipaparkan..cam nurul kata, erra pi pasar basah tk nk plak citer..mesti ramai nk tau camana dia beli barang dapur..kalo artis yg tk dikenali mmg la aku tk minat nk tgk…

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Ultimate Parkour Challenge

Terima Kasih Cinta Rescheduled For Further Enhancement