in

Gambar Aziz M Osman & Pelakon Baru di Anugerah Skrin 2009

Antara selebriti yang mencuri perhatian ialah pengarah Aziz M Osman yang hadir bersama dengan seorang wanita yang dipercayai juga seorang pelakon baru. Siapa gerangan wanita ini?

Dikatakan oleh seorang pembaca, gadis ini berusia awal 20an, anak kepada seorang pengarah, seorang model dan pelakon drama Bong dan Awan Dania episod 2. Siapa nama dia ek?

Budiey ada mendengar cakap-cakap rakan media yang lain, wanita ini adalah kekasih baru Aziz M Osman. Boleh percaya ke dengan spekulasi diorang ni? Tapi tengok dari wajahnya macam Farah Breep Breep. Macam je la, tapi itu bukan Farah Breep Breep. Sekali tengok macam Tizz Zaqyah… sekali toleh lagi macam Iera Syazira. Apa yang pasti, dari pakaian dan gaya dia macam dia seorang selebriti yang segar nak berputik. Tapi kenapa tak sedondon dengan Aziz M Osman? Merah lawan putih… mmm…

Siapa tahu siapa gerangan wanita cantik ni, bolehlah tinggalkan nama dia kat ruangan komen, okay?

UPDATED: Jawapannya… pelakon wanita ini bernama Puteri Lily Lokman.

4162138062 D5C73A490A O | 4

4161382209 4Bfb480Ddf O | 5

4161380029 Acfd16D20E O | 6

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Gambar Datin Norjuma Habib Muhamed di Anugerah Skrin 2009

Gambar Azwan Ali di Anugerah Skrin 2009