in

Azam Noryn Aziz Terbit Album Baru Lebih Mengancam

Noryn Aziz, janda meletop yang seksi ini menanam azam untuk menerbitkan album yang lebih mantap untuk tahun 2008. Penyanyi jazz ini antara artis yang sukses melakukan comeback di tahun 2007 setelah 8 tahun dibekukan dalam arena seni suara lantaran tersilap mengatur strategi. Budiey kira untuk tahun 2008 strategi Noryn Aziz pastinya akan mencipta satu lagi sejarah dalam hidupnya.

“Seperti Alam Maya, saya akan menerbitkan sendiri album terbaru kelak dengan menggunakan pengalaman dan pengetahuan yang dimiliki. Bukan bererti saya tidak menaruh kepercayaan kepada komposer lain cuma kenikmatan untuk menyanyikan lagu sendiri adalah lebih. Pada masa depan siapa tahu. Saya ingin melakukan sesuatu yang membuatkan orang mengenali Noryn Aziz dan muzik jaz yang saya bawa ini. Caranya? Saya akan terus memperjuangkan apa yang saya lakukan saat ini,” 

2111991250 Da341C7Aec | 4

“Bagi saya, setiap tahun saya sentiasa mengharapkan kejayaan yang lebih lagi. Begitu juga untuk tahun 2008, saya akan beri fokus yang lebih kepada karier nyanyian saya. Saya amat bersyukur kerana tahun 2007 banyak memberi tuah kepada saya dan saya tidak mahu ia terhenti di situ saja. Biarlah tahun baru ini juga saya dapat mencapai apa yang saya ingini selama ini dan yang penting, untuk hasilkan album yang lebih baik kali ini,”Noryn Aziz

Semoga tahun 2008, Noryn semakin sukses dan mengurangkan gaya seksi dengan menukarkan dengan gaya pakaian yang lebih elegan. Selamat tahun baru 2008 untuk awak Noryn!

[tags]noryn aziz, album baru, camar pulang, ratu jazz, sheila majid, konsert noryn aziz, myspace noryin, nurin jazmin mayat pic, website noryn aziza, emma watson naked, agnes, atilia, broadway, marketing, lagenda, gambar seksi noryn aziz, anugerah skrin 2008, nia ramadhani, suri cruise, men breastfeeding, majalah urtv online[/tags]

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Aspalela: Lagu Paling Kontroversi Untuk Tahun 2007

Prelude Kemuncak AIM15 di Planet Hollywood & NTV7