in ,

Abby Abadi dan Norman Hakim Hantar Anak Sekolah

Walau bergaduh, rumahtangga berantakan dek perselisihan faham, namun pelakon Abby Abadi dan Norman Hakim rela menepiskan keegoan mereka demi masa depan anak-anak. Ibu bapa mana yang tak sayangkan anak dan mahu melihat anak-anak membesar dengan pendidikan sempurna.

Seperti ibu-ibu sekalian, Abby Abadi dan Norman Hakim juga tidak lepas untuk menghantar anak mereka ke sekolah. Pastinya minggu pertama ini adalah minggu yang agak getir bagi anak-anak yang baru berpijak di kelas untuk kali pertama.

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. ehh.., makin cantik ah pulak si abby nie.. 🙂
    huhh.., silap2 norman nak rujuk balik.. yew ha, tengok abby skunk hot mummy larhh.. !! menangis if memey tengok gambar nie. khakahkha… 🙂

  2. How l wish they can b together again…but not 2 hurt Abby…pls!
    she really can b a good mother n wife believe me 😛 Hmmm…. f not because of u M?????….. they will b a very happy family

  3. bagus sgt diorg ni… walau kasih putus di pertengahan jln namun kasih syg trhdp anak2 tetap utuh… wlupn mereka dah xbersama lg tp xde la nak bermusuh kan…anak2 berhak mendpt kasih syg ibu bapa…apa yg berlaku biarkn berlalu… tp klu ada jodoh, apa slahnye berbaik semula demi anak2 kan…. InsyaAllah…

  4. Walau pun dah tak tinggal sebumbung tapi tanggungjawab pada anak-anak tetap diutama kan…bagus tu..harap-harap boleh kembali bersatu kembali…

  5. tulah.. apelah.. kalau dibandingkan memey ngn abby of course la.. abby lebih mengancam dr memey.. kan?
    ape2 pun ok lah tu.. anak2 jgn diabaikan…
    untuk norman.. setiap jodoh n pertemuan tu memg allah yg tentukan.. tp diri kite sendiri yg perlu mencorakkannya.. ok..
    pada memey u tu muda lg..lg bagus la.. kalau u cari leleki yg lebih baik untuk u kan…. sory.. bukan kate norman tak baik.. tp puncanya memey jugak kan.. sehingga runtuhnya masjid yg dibina…
    ape2 pun.. kite kena pikir.. bile sesuatu terjadi.. hari ni hari kite esok lusa kite tengok sape yg merana..
    untuk abby dan anak2 semoga bahagia selalu…. all the best.

  6. aku rasa sedih bila berlakunya “tradegi2” yg melanda pada abby n norman dan bila tgk gambar ni lagi rasa sedihhhhh kalo lah “benda2” sumer tu tk terjadi..anyway dah takdir..janji tanggungjawab pada anak tetap dlaksanakan oleh mereka berdua…sob..sob..

  7. Salam semua,abby n norman.. alhamdulillah norman n abby bersepakat demi anak2…buang yg keruh ambil yg jernih….buat memey ! Pas ni mak nak jumpa bomoh biar lembut hati norman n abby utk 2getder getder smula…ko memey bye..bye sorry mak tak tahan dgn perangai ko 2!! Like 🙂

  8. bagusla to abby n norman.

    kalau boleh rujukla balik demi masa hadapan anak2 anda bersama.

    belajar dari kesilapan. saya pasti abby n norman akan lebih matang dari hari ke hari..

    saya daokan JODOH ABBY N NORMAN BERSAMBUNG KEMBALI…

    setiap pengalaman merupakan satu pengajaran beharga untu manusia.

    keep it up norman n abby…

  9. F NOT MEMEY, ANY OTHER GIRL CAN REPLACE HER BCOS NH TU MMG XSEDAR DIRI N KABUR MATA. LEBIH BAIK ABBY XSAMBUNG SAMPAI BILA2 NGAN NH SBB NH TU MCM MONYET DPT BUNGA. ABBY PUN LEBIH BAHAGIA TANPA NORMAN.

    XDERK APA ISTIMEWA PASAL MEMEY, IT JUST NH XSEDAR DIRI. KALO MEMEY XLAYAN, NH MENGGATAL NGAN POMPUAN LAIN JUGAK. ITU BUKAN CINTA YA MEMEY LOSER

  10. Suka tengok norman n Abby berbaik mcm dulu,buang yg keroh ambil yg jernih…tp kalau dah masing2 ada pilihan lain..anak jgn di lupa …Norman n Abby memang ibu bapa yg baik n btgjwb.

  11. alhamdulillah… kdg2 perpisahan nie blh mengeratkn kan kembali hubungan…. so memey standby la carik pengganti yer…. jgn nak menggatai lagik…..hihihihi

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Drama Wak Lakonan Julia Ziegler & Faizal Yusof

Gambar Fara Fauzana di Rakaman Alahai Fafau