in , ,

Bella Astillah Akhirnya Dedah Mesej Perbualan Bersama Sophia AlBarakbah

Penyanyi dan pelakon, Bella Astillah telah mendedahkan tangkap layar mesej perbualannya bersama Sophia AlBarakbah di Instagram.

Dia berbuat demikian susulan ada pihak yang menuduhnya cuba memfitnah aktres berkenaan dengan menyebarkan berita yang tidak benar.

“Kenapa tadi lari? Kenapa tak datang sidang media?

“Kepada yang cakap saya fitnah, saya maafkan awak. Tapi sayalah orang yang paling takut nak cakap benda yang tak betul. Kenapa saya berani bagi kenyataan sebab ia sahih,” tulisnya di bahagian kapsyen.

Bella Astillah Akhirnya Dedah Mesej Perbualan Bersama Sophia AlBarakbah

Antara isi kandungan perbualan mereka ialah Sophia memohon maaf dan ingin memperbetulkan keadaan susulan dakwaan cubaan menganggu Aliff.

Dalam masa sama, Sophia turut merayu supaya hal ini dirahsiakan daripada pengetahuan ibu bapanya.

Dalam pada itu, Bella berkata, dia tidak bercadang untuk memberikan sebarang kenyataan lanjut namun status yang didakwa ditulis wanita itu mengundang rasa kurang senang kepada dirinya.

“Saya tiada perancangan nak bagi apa-apa kenyataan dah, tapi bila saya tengok Sophia pun bagi kenyataan, konon tak nak terbabit satu Malaysia.

“Tapi inilah sebabnya dia tak nak masuk campur satu Malaysia,” katanya.

Bella Astillah Akhirnya Dedah Mesej Perbualan Bersama Sophia AlBarakbah

Bella berkata, apa yang dikongsikan itu baru sedikit.

“Ini baru 10 peratus,” tulisnya lagi.

Terdahulu menerusi sidang media yang diadakan tengah hari tadi, Aliff mengesahkan wanita yang didakwa cuba mengganggu rumah tangganya dengan Bella Astillah adalah Sophia AlBarakbah.

Bella Astillah Akhirnya Dedah Mesej Perbualan Bersama Sophia AlBarakbah

Pada masa sama, Aliff turut meminta pelakon itu untuk mengeluarkan kenyataan demi menjernihkan konflik yang berlaku.

Kontroversi tercetus selepas Bella mendedahkan seorang pelakon wanita berkali-kali membuat panggilan telefon dan menghantar pesanan kepada suaminya sehingga mengganggu keharmonian rumah tangga mereka. – Getaran, 1 Februari 2023

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Aliff Sahkan Sophia Albarakbah Aktres Dimaksudkan Bella Astillah

Seputar Gathering & Sambutan Hari Jadi DJ Lin Bersama Peminat di Selatan