in

Waktu Imsak & Berbuka Puasa Negeri-Negeri Seluruh Malaysia

Ramai yang tengah cari jadual waktu berbuka puasa untuk seluruh negeri di Semenanjung, Sabah dan Sarawak.

Ramai yang tengah cari jadual waktu berbuka puasa untuk seluruh negeri di Semenanjung, Sabah dan Sarawak.

Kalau nak dapatkan, senang aje, layari:

http://www.islam.gov.my/portal/puasa.php

Daripada Sahal bin Said r.a. bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda: “Orang yang menyegerakan berbuka puasa setelah masuk waktunya akan mendapat kebaikan yang berterusan”.

(al-Bukhari dan Muslim)

Selamat berbuka untuk semua pembaca Sensasi Selebriti yang beragama Islam. Semoga lancar segala ibadah kalian.

Pelakon utama filem Kami The Movie yang comel lotte ni… nak ucapkan sikit kat korang…

Lor, dah ucap selamat hari raya ke, baru hari pertama berpuasa… kih kih tapi tak pe, Liyana Jasmay tetap sempoi.

Selepas pengambaran drama Niyang Rapik, Liyana akan sibuk pula berlakon filem Pisau Cukur arahan Bernard Chauly. Filem ini mengisahkan tentang dua orang wanita yang mengejar kemewahan yang dilakonkan oleh Maya Karin dan Nur Fazura.

Walaupun Liyana cuma menjadi pelakon pembantu, namun watak Liyana sebagai anak kepada Datuk Rahim Razali bernama Suri begitu mencabar kerana Suri adalah suspect kepada pembunuhan bapanya.

[tags]jadual, waktu berbuka puasa, semenanjung, 2008, seluruh negeri, sabah, sarawak, jadwal berbuka, ifthar, puasa.com, rukun-puasa.com. menu berbuka, fadhilat-puasa.com. puasa sunat, syaaban.com, kelebihan berpuasa, fesyen baju, raya artis, fadhilat berbuka, jadual berbuka puasa, kelebihan solat tarawikh, khasiat tamar, bulan ramadhan, sutera maya[/tags]

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. selamat meyambut bulan ramadhan.diharap kita dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna…semoga Allah s.w.t memberkati & melimpah rahmatNya kepada kita …amin…..

  2. slmat pose n ari raya kpd semua…sama2la kita tingkatkan amalan dbulan yang mulia ni…tp JANGAN bulan ramadhan je wat amal..biarlah sepanjang tahun kita beramal…pada yang xpose tu bawak2la berpose..huhu

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Nota Produksi & Watak KAMI THE MOVIE

Gambar Pernikahan Fifi dan Feriz Omar