in , , ,

Tiga Ciri Ini Membuatkan Anda Rasa Berbaloi Membeli HUAWEI FreeBuds 4i

Baru-baru ini, HUAWEI telah mengumumkan terdapat sebuah lagi produk audio pintar baharu yang sekarang ini sudah pun berada di pasaran Malaysia dan korang dah boleh membelinya. Fon telinga yang Budiey maksudkan ialah HUAWEI FreeBuds 4i.

Bagi Budiey, apabila ingin membeli earfon, sudah tentu kena ada ciri-ciri menarik termasuk Active Noise Cancellation (ANC), Mode Kesedaran, hayat bateri yang tahan lama dan juga kualiti bunyi yang mantap. Budiey percaya korang juga akan mencari earfon dengan ciri-ciri yang sama.

Dengan kepakaran bertahun-tahun dalam inovasi teknologi dalam bidang earbud TWS, HUAWEI terus memperkukuhkan misinya untuk memberikan pengalaman pengguna yang berkualiti melalui teknologi untuk dunia yang terhubung sepenuhnya dan cerdas menjadikannya mudah diakses oleh semua.

Jika sebelum ini, kita dapat lihat, HUAWEI telah memberikan pengalaman ANC terbaik seperti yang dilihat dalam produk audio seperti HUAWEI FreeBuds Pro – earbud TWS pertama di dunia yang menampilkan Intelligent Dynamic ANC. Ciri ini dapat mengenali suara ambien dengan pantas menukar pembatalan kebisingan untuk pengalaman pendengaran yang lebih sesuai. Jika sekiranya korang berada dalam bas, sudah tentu kita tak nak dengar bunyi bising deruman kenderaan yang kuat kan? Jadi, antara ciri penting sudah tentulah kena ada Intelligent Dynamic ANC.

HUAWEI FreeBuds 4i

Dengan ANC, ciri mewah, menjadi semakin terkenal di industri audio, ia tidak lagi disediakan secara eksklusif untuk rangkaian earbud dan fon kepala yang paling mahal. HUAWEI Freebuds 4i hadir dengan ciri-ciri yang lebih baik dari model sebelum ini, dengan 10 jam pemutaran berterusan dengan pengisian penuh dengan bateri pengecasan pantasnya bersama dengan ciri ANC dan Mod Kesedaran, semuanya dengan harga yang berpatutan. HUAWEI FreeBuds 4i kini menyokong hayat bateri 7.5 jam yang mengagumkan dengan ANC dihidupkan, peningkatan daripada HUAWEI FreeBuds 3i yang menyokong jangka hayat bateri 3.5 jam.

HUAWEI FreeBuds 4i

Hilangkan Bunyi yang Tidak Diingini dengan Pembatalan Kebisingan Aktif Adaptif (ANC)

Pembatalan bunyi yang dioptimumkan, menggabungkan pelbagai teknologi termasuk pelepasan “gelombang suara terbalik”, yang disokong oleh dua mikrofon luaran untuk pengambilan suara yang tepat.

Memperbaiki pembatalan bunyi angin secara berkesan dan mengalami panggilan tanpa gangguan dari dunia luar.

Bayangkan menikmati lagu kegemaran anda masa mengisi waktu lapang tanpa gangguan dari dunia luar. Ciri ANC akan mewujudkan dunia yang jernih dan mengasyikkan yang penuh dengan suara yang anda gemari.

Alami panggilan atau audio tanpa gangguan dari bunyi angin, sama ada anda berada di jalan atau semasa bersenam di luar.

Memasang dan menanggalkan fon telinga anda secara berterusan sepanjang hari boleh membebankan. Tetapi dengan mod Kesedaran dihidupkan, anda dapat berkomunikasi dengan orang dengan audio berkualiti tinggi dengan mudah hanya dengan mencubit panjang pada pemegang earbud.

HUAWEI FreeBuds 4i telah disesuaikan untuk muzik pop dengan pemacu dinamik 10mm yang mempunyai prestasi seimbang untuk frekuensi tinggi, pertengahan, dan rendah. Dengan menggunakan dua mikrofon, HUAWEI FreeBuds 4i dapat mengambil dan mengurangkan gangguan bunyi ambien dengan ANC dengan tepat. Untuk mempunyai pengalaman audio keseluruhan terbaik bagi penggunanya, HUAWEI FreeBuds 4i juga dilengkapi dengan Mode Kesedaran. Ini membolehkan pengguna memperoleh pengalaman audio yang lebih mendalam dengan terus mengetahui keadaan sekelilingnya kapanpun dan di mana sahaja, baik pusat membeli-belah yang sibuk atau di jalan yang gaduh.

Dengan ketukan panjang di sisi earbud, pengguna dapat beralih dengan mudah dari mod Pembatalan Kebisingan ke Mod Kesedaran untuk menyambung semula dengan persekitarannya. Reka bentuk anti-angin yang unik juga membantu meningkatkan pembatalan bunyi angin.

Mikrofon yang digabungkan dengan teknologi AI rangkaian neural, earbud dapat meredakan gangguan bunyi untuk panggilan, yang terbaik bagi pengguna untuk menikmati pengalaman panggilan yang jernih dan berkualiti tinggi.

Teknologi Pengecasan Pantas Teraju Industri

Hayat bateri yang luar biasa adalah antara faktor utama yang meningkatkan pengalaman pengguna. Nampaknya, kali ini HUAWEI begitu memahami keperluan pengguna earbudnya kerana hayat bateri sering menjadi perhatian utama bagi peranti yang dilengkapi dengan ANC. Menurut data dari makmal HUAWEI, ketika ANC dihidupkan, HUAWEI FreeBuds 4i dapat menawarkan pemutaran muzik sehingga 7.5 jam3. Apabila dimatikan, ia dapat bertahan sehingga 10 jam pemutaran muzik berterusan dan dapat mencapai jangka hayat bateri sehingga 22 jam1 dengan cas pengisian atau panggilan suara 14 jam. Semua berkat jangka hayat bateri dan keupayaan pengecasan pantas yang mengagumkan.

HUAWEI FreeBuds 4i menyokong keupayaan pengecasan pantas yang tidak perlu anda bimbangkan kerana mempunyai bateri yang rendah sepanjang hari. Berkat teknologi pengecasan pantas yang terkemuka di industri, pengguna dapat memperoleh ketenangan dengan tahap bateri earbud ketika mereka tergesa-gesa atau dalam perjalanan. Dengan caj hanya 10 minit, HUAWEI FreeBuds 4i dapat menyampaikan keperluan audio selama empat jam.

HUAWEI FreeBuds 4i

Ciri Menakjubkan dengan Harga yang Mampu

Sesuai untuk mereka yang selalu travel dan melancong, fon telinga ini dilengkapi dengan jangka hayat bateri yang hebat dan keupayaan pengecasan pantas, memudahkan anda untuk tidak bergantung pada membawa power bank atau pengecas walaupun anda terburu-buru. Anda boleh menikmati muzik sepanjang hari.

FreeBuds 4i juga menampilkan algoritma latensi rendah yang maju untuk meminimumkan jeda antara audio dan video. Untuk memberikan pengalaman pengguna interaksi yang luar biasa, HUAWEI FreeBuds 4i mempunyai sensor sentuh kapasitif terpasang di kedua sisi fon telinga untuk kemudahan dan kawalan yang tepat. Pengguna dapat menyelesaikan operasi seperti kawalan muzik dan panggilan suara dengan ketukan cahaya sambil menghidupkan dan mematikan ANC dengan tahan lama di sisi fon telinga. Untuk penyambungan pantas, HUAWEI FreeBuds 4i dilengkapi dengan pasangan Bluetooth 5.2 terkini, yang membolehkan earbud dipasangkan dengan mana-mana peranti baru secara automatik dan lancar semasa membuka casing.

Untuk keselesaan tambahan, HUAWEI FreeBuds 4i telah menjalani ujian keselesaan berdasarkan 10.000 data sampel, menggunakan reka bentuk yang sesuai dengan saluran telinga dan meningkatkan keselesaan memakai jangka panjang. Bentuk oval sarung pengisian padatnya juga dirancang untuk dipasang dengan kemas ke telapak tangan sementara punggung rata membolehkannya duduk diam di permukaan rata.

Dari segi rekaan, ia kelihatan mirip dengan FreeBuds Pro dan masih mengambil inspirasi dari fon telinga yang dikeluarkan Apple – dengan rekaan fon jenis dalam telinga bertangkai dan pod pengecas yang berbentuk bujur. Tetapi tangkainya dilihat sedikit panjang. Fon telinga ini didatangkan dalam tiga pilihan warna – iaitu hitam, putih dan merah.

What do you think?

73 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Zul Ariffin Nafi Jadi Punca Perpisahan Intan Najuwa Dan Kekasih

EMOJI Hati Hakim Khan Buat Ramai Cair