in , ,

Selain Galaxy Note 20, Samsung Bakal Perkenal Galaxy Buds Live

Samsung akan memperkenalkan lebih dari sekadar Galaxy Note 20 dan Note 20 Ultra pada acara Galaxy Unpacked yang akan datang. Selain daripada edisi Galaxy Z Flip 5G, pembuat telefon pintar Korea juga akan memperkenalkan earbud tanpa wayar barunya yang dijangka disebut Samsung Galaxy Buds Live.

Seperti yang dikongsi di akaun Patreonnya, Galaxy Buds Live akan hadir dalam 3 warna. Ini termasuk opper-ish Mystic Bronze yang sesuai dengan warna terbaru Galaxy Note 20 Ultra. Tidak seperti Galaxy Buds dan Buds + semasa, fon telinga baru datang dalam bentuk kacang ginjal yang kelihatan agak padat. Kelemahannya adalah bahawa ia mungkin tidak memberikan material yang baik seperti reka bentuk jenis telinga dalam yang ditawarkan pada Galaxy Buds sebelum ini.

Selain Galaxy Note 20, Samsung Bakal Perkenal Galaxy Buds Live

Tidak ada spesifikasi perkakasan atau butiran hayat bateri pada masa ini tetapi jika anda melihat lubang suara, ia dilengkapi dengan dua mikrofon yang dapat dilihat di setiap sisi. Ini dapat digunakan untuk pembatalan suara sekurang-kurangnya untuk panggilan suara.

Casing itu sendiri terdapat dalam bentuk bentuk kerang persegi dan kami berpendapat bahawa ia juga akan menyokong pengecasan tanpa wayar seperti tunas semasa. Setiap alat dengar menggunakan pin penyambung untuk mengisi casing dan dilengkapi dengan penunjuk LED di bahagian dalam dan luar yang serupa dengan Buds +.

Selain Galaxy Note 20, Samsung Bakal Perkenal Galaxy Buds Live

Reka bentuk Galaxy Buds Live sesuai dengan rendering bocor sebelumnya yang diterbitkan oleh Roland Quandt pada bulan April. Pada masa itu, nama produk komersial belum dinyatakan tetapi sering disebut Beans sebagai nama kod dalamannya.

Setelah Apple memperkenalkan AirPods Pro dengan pembatalan kebisingan aktif pada Oktober tahun lalu, Samsung telah memperkenalkan Galaxy Buds + untuk mengikuti siri Galaxy S20. Alih-alih menambahkan pembatalan bunyi aktif, Samsung telah fokus pada peningkatan kualiti audio dan hayat bateri sambil mengekalkan faktor bentuk yang sama seperti Galaxy Buds sebelumnya.

Selain Galaxy Note 20, Samsung Bakal Perkenal Galaxy Buds Live

Galaxy Buds + baru kini berharga RM599 dan kemungkinan Samsung Galaxy Buds Live baru boleh didapati jauh lebih tinggi jika disertakan dengan pembatalan bunyi aktif. Sebagai perbandingan, AirPods Pro masih dijual dengan harga RM1,099 tetapi hari ini anda mungkin memperolehnya di bawah RM900 semasa penjualan dalam talian.

Selain Galaxy Note 20, Samsung Bakal Perkenal Galaxy Buds Live

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Sarah Hildebrand Rindu Mahu Bertemu Bapa di Amerika Syarikat

Amitabh Bachchan & Abhishek Bachchan Disahkan Positif Covid-19