in

Poster Film Ah Long Ptd Ltd

Cakap pasal Ah Long; orang yang minta hutang ala-ala gangster nih, ada satu filem yang akan menemui peminat pada bulan Mac ini. Filem tu bertajuk Ah Long Ptd Ltd. Kat mana nak tengok sinopsis filem ni ek? Nampak macam menarik jek.

Ramai yang dah tonton filem nih. Semua kata, filem nih kelakar habis. Huhu… Budiey rasa nak gi tengok jugaklah tapi tak tahu bila. Korang dah tengok? Apa yang menariknya?

2271663724 805A35D90F | 4

[tags]Poster Film, Ah Long Ptd Ltd, singapore film, act ahlong, gambar ah long, senarai pemiutang, jpa, pinjaman, album noraniza idris, bertudung[/tags]

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Profile Zeyna Pelakon Drama Bersiri KAMI

Sinopsis Senario The Movie Episode 1