in , ,

Penahanan Mamat Exists Di Johor Bahru Tidak Menjejaskan Konsert EXISTS REUNION

Penahanan Mamat Exists Di Johor Bahru & Perkembangan Konsert Exists Reunion Di Malaysia Dan Singapura.

Merujuk pada perkembangan terbaharu mengenai Mamat Exists, sebetulnya, kami di Shiraz Projects dan seluruh anggota Exists Reunion amat terkejut dengan berita penangkapan itu. Ketika ini, apa yang dapat saya katakan ialah, pihak kami masih menunggu perkembangan mutakhir berhubung dengan kejadian itu.

Secara peribadi, berita ini amat menyedihkan dan mengejutkan kerana tiada siapa dalam team produksi mahu keadaan seperti ini terjadi. Lebih-lebih lagi menjelang konsert Reunion Exists yang akan berlangsung pada 28 September ini di Shah Alam dan 5 Oktober di Singapura.

Konsert Exists Reunion

Ketika ini, pihak kami menerima banyak mesej dan panggilan bertanyakan status konsert yang sudah dirancang itu. Paling banyak yang bertanya adalah peminat – peminat Exists Reunion yang sudah membeli tiket untuk menyaksikan konsert berkenaan.

Kami memahami sentimen yang sedang bermain di fikiran peminat-peminat Exists Reunion. Sebagai menjawab tanda tanya itu, apa yang boleh saya katakan ialah, terlalu awal untuk kita semua membuat keputusan.

Namun begitu, sehingga ke saat ini, konsert yang dirancang akan berjalan seperti biasa dan kami serahkan pada pihak berkuasa untuk menjalankan siasatan mengikut ketetapannya. Bahkan, saya sendiri akan bertemu dan mengadakan perbincangan dengan anggota Exists yang lain bagi mendapatkan maklum balas dan pandangan terhadap kes yang melanda Mamat.

Sememangnya kami di Exists Reunion mahukan segala yang dirancang dapat dilaksanakan dengan sebaik mungkin. Ini satu ujian awal untuk kami dan berharap para peminat akan terus mendoakan yg terbaik untuk Exists Reunion” – Exist Reunion

Dari semasa ke semasa, Shiraz Projects akan berkongsi perkembangan terbaharu mengenai penganjuran Konsert Exists Reunion.

Kami amat menghargai kebimbangan, keprihatinan dan kerjasama semua pihak terutamanya penyokong-penyokong Exists Reunion dan rakan-rakan media.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Celcom | 22

Celcom Fokus Pada Kepimpinan Rangkaian Bagi Memacu Pertumbuhan Pendapatan

Nabila Huda | 23

Lazada Smashes 2018 9.9 Sales Record in 2 Hours