in ,

SEDIHSEDIH OMG!OMG! WinWin HAHAHA!HAHAHA!

Pelakon Wan Sharmila Bercerai Talak Satu

Setelah lama berteka-teki dengan peminat, akhirnya suami kepada Wan Sharmila, Fazli Baharom hari ini mengeluarkan kenyataan bahawa dia telah pun bercerai dengan pasangannya itu.

Pasangan ini dilaporkan sah bercerai talak satu di Mahkamah Syariah Johor Bahru pada 23 Oktober lalu.

Mengulas tentang perceraian itu, bekas suami Wan Sharmila memberitahu perpisahannya dengan bekas isteri bukanlah kerana orang ketiga seperti yang digembur-gemburkan sebelum ini.

‘Demi Allah, kami bercerai bukan kerana orang ketiga dan gosip yang tersebar mengatakan rumahtangga kami goyah kerana orang ketiga itu tidak benar sama sekali. Saya tiada wanita lain, begitu juga dengan bekas isteri,”

– Fazli

Dalam masa yang sama, Fazli juga menafikan dakwaan yang mengatakan Wan Sharmila berkahwin dengannya sebelum ini kerana statusnya sebagai penerbit drama. [sumber]

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Suesue, apahal marah sangat kat lelaki??? kes kena tinggal ke? Relax le. Wan Sharmila ni gedik je lebih sebab 2 kena tinggal. Laki mana nak tahan bila tengok bini pakai pakaian x cukup kain. Biasa le skg ni nama tengah nak naik kena le pilih antara suami atau kerjaya.

  2. laaaaaa bila masa lak dia ni kawin…perangai pun cam tk cukup umur..kan dia nih berlakon citer kaisara tu kan..mmm nk cerai pulak la ye..nama tgh naik kan (tari tirana) cam mana nk jadik isteri yg baik kan..lain kali kalau diri tu tk matang dan tk bersedia pikul tanggungjawab jgn gatal2 nk kawin

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Astro Oasis Lancar Program Realiti Segunung Harapan

Ujibakat Raja Lawak Astro Di Pulau Pinang