in

Misha Omar Jadi Pekak Sebab Pendarahan Dalam Telinga?

Nasib baiklah Misha Omar cepat bertindak. Ye lah, bila dapat tahu tahap pendengaran Misha berkurangan sebanyak 30% katanya, cepat-cepat Misha pergi jumpa doktor. Lepas gi check doktor, Misha dikhabarkan telinganya ada pendarahan dalaman. Mmm… bahaya jugak tu.

Itulah, selalu sangat pakai ipod. Lepas tu earphone tu lak kotor. Patut kena basuh dulu earphone tu sebelum guna. Hehe, buat macam basuh tangan sebelum makan. Gurau je, Misha.

Memang lama tak dengar kisah pasal Misha kan? Sebelum ini, ramai yang cakap Misha terkena penyakit misteri sehingga jarang sekali kita lihat di khalayak ramai. Tapi Misha dah cakap, dia takde penyakit misteri pun. Kesian juga Misha sebab khabar angin macam ni boleh menjejaskan periuk nasinya.

Tapi sakit telinga dan sakit misteri benda yang berbeza ya. Takde kaitan langsung. Tapi memang benar lah, Misha katanya akan buat pembedahan dalam telinga sebab ada pendarahan. Sakit telinga ini akibat daripada menaiki kapal terbang masa Misha buat show kat Tawau, Sabah tak lama dulu. Mungkin berdengung kuat sangat kot.

Peminat Misha tak perlu bimbang sebab penyakit ni tak serius sangat lah. Korang doakan aje semoga penyanyi Debunga Cinta ini kembali sihat…

Mmm… Misha, cantik gigi awak bila pakai braces? Tak effect vokal awak ke?

Misha, bilo awok nok balik Kelate? Budiey balik rayo nih… tiket flight beli doh… mahal gilo! Gi balik habis duit kawe dale RM600 ghiya!

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. # Obefiend kata:
    August 20th, 2008 at 7:48 am

    i hope she lost her hearinf for good. i hate her voice and style. LOL

    Syazleen kata:

    Kenapa plak ngan suara dia ? Suara dia ok jer. Ramai jugak yang minat style dia jugak…………

    Ntah apa-apa la dia nie………

    Mengarut jer

  2. suare misha mmg best la…k la misha gud luck for the operation…get well soon cyg…. 🙂

    psttttt = lebih suke gigi misha yg dulu….comel2 jek… hahah 🙂

  3. apahal misya ni byk sgt penyakit…tu la …tuhan dah bg mata elok2 nak pakai k/lens…dah jd mcm ni ha padan muka…tu nanti tgh menyanyi air telinga lak meleleh

  4. adekepatut kata:

    August 20th, 2008 at 10:36 am
    apahal misya ni byk sgt penyakit…tu la …tuhan dah bg mata elok2 nak pakai k/lens…dah jd mcm ni ha padan muka…tu nanti tgh menyanyi air telinga lak meleleh………

    ha ha ha ha ha ha ha ye la….kalau air telinga meleleh ada bau…….dia pakai k/lens coz mata rabun bukan nak cantik……

  5. la siannye si misha ni…
    hai mmg teruk rasenye kalo ada masalah telinga…
    badan kita pun leh jadi x imbang…
    papepun berubat la cepat2….

    love u misha!!

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Artis Pakai Susuk dan Selebriti Baiki Anu?

Marshal Anwar SEMAKIN FOBIA