in , ,

Mira Filzah Kongsi Tips ‘Genius’ Jaga Aurat Ketika Vaksin, Sangat Bermanfaat!

Ramai juga sebenarnya dikalangan selebriti Malaysia berjaya mendaftar sebagai penerima bagi dos suntikan vaksin AstraZeneca, dan antara ramai-ramai Mira Filzah antara yang bertuah mendapat suntikan dos pertama vaksin tersebut.

Rata-rata ramai peminat Mira bertanya jenis pakaian yang bagaimana sesuai dipakai untuk suntikan vaksin, dari intipan Murai.my di akaun Instagram Story milik Mira Filzah. Wanita ayu ini berkongsi tips pakaian yang dapat menjaga aurat ketika vaksin.

Baju Lengan Besar Dan Sarung Lengan Kuncinya

Berdasarkan tips yang Mira kongsikan di Instagram Story, wanita anggun ini menyatakan pemakaian baju berlengan besar memudahkan urusan untuk menyingsing lengan baju sebelum suntikan dilakukan.

Mira Filzah Kongsi Tips ‘Genius’ Jaga Aurat Ketika Vaksin, Sangat Bermanfaat!

Dan untuk menjaga aurat sebagai wanita muslimah, pemakaian sarung lengan sangat diperlukan dan bagus pakai dari rumah lagi.

“Mira pakai baju lengan besar, senang nak singsing lengan. Tapi Mira pakai juga sarung lengan supaya bahagian cucuk sahaja yang terdedah dan lengan tidak terdedah.” Kongsinya di Instagram

Mira juga menyatakan dari pengalaman, semasa gilirannya Mira dapati dalam cubicle tersebut ada seorang pegawai lelaki dan seorang pegawai wanita, Mira menyatakan rasa lega kerana telah memakai sarung lengan lebih awal dari rumah.

Bagus tips pakaian yang dikongsikan oleh Mira ini, ianya sangat berguna buat kaum hawa yang menjaga mahu menjaga aurat sambil menerima suntikan vaksin akan datang.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Bts Korea | 12

Bukan Sekadar Bungkusan Makanan, Lihat Gaya Kreatif Army Abadikan BTS Meal

Nourul Depp | 13

Terkilan Pasal Belum Bertudung, Nourul Depp Jawab Dakwaan Mahu Berhijrah & Tukar Kerakyatan