in ,

Jung Joon Won Pelakon THE WORLD OF THE MARRIED Dikritik Warganet

Jung Joon Won, pelakon remaja yang membintangi drama The World of The Married baru-baru ini telah mendapat kritikan dan kecaman dari warganet. Kecaman ini tercetus kerana di media sosial telah tersebar kembali sejumlah foto-foto Jung Joon Won.

Dalam foto tersebut, Jung Joon Won kelihatan berada di sebuah restoran bersama dengan teman-temannya. Di depan mereka ada botol bir dan soju di atas meja. Foto lainnya memperlihatan Jung Joon Won tengah posing dengan teman-temannya yang sedang merokok. Ada pula foto yang memperlihatkan rokok yang pernah diupload oleh Jung Joon Won di media sosial.

Foto-foto tersebut menjadi kontroversial kerana usia Jung Joon Won yang masih di bawah umur. Ia kelahiran 2004 yang di mana tahun ini masih berusia 16 tahun, atau 17 dalam umur Korea. 

Jung Joon Won
Baru-baru ini, foto yang tersebar di media sosial menunjukkan aktor remaja Jung Joon Won berseronok bersama kawan-kawan. Yang kurang enak adalah dia dilihat sedang sakan minum dan merokok bersama rakan-rakannya.

Foto-foto tersebut sudah dipadamkan dari forum online. Tapi tentu saja foto-foto itu sudah tersebar luas di dunia maya.

Setelah foto-foto tersebut menjadi bahan perbincangan di dunia maya, agensi Jung Joon Won, DAIN Entertainment, segera memberikan kenyataan rasmi. Dilaporkan oleh Soompi, dalam kenyataan tersebut agensi pameran Cha Hae Gang ini langsung meminta maaf atas kontroversi ini.  

Jung Joon Won Pelakon The World Of The Married Dikritik Warganet

Helo, ini adalah DAIN Entertainment.

Ini adalah respon agensi kami terhadap kes Jung Joon Won yang tersebar di media sosial.

Pertama, tugas kami adalah menguruskan pelakon, jadi kami dengan tulus ikhlas memohon maaf atas kekhilafan pihak pengurusan. Pada masa ini, kami sedang menjalankan siasatan dalaman secara menyeluruh terhadap keadaan yang berlaku dan akan memastikan bahawa hal itu tidak berulang.

Kami sangat menyesal dan mohon maaf kepada pihak produksi drama “The World of The Married”.

Tak hanya kepada orang ramai, agensi juga secara khusus telah meminta maaf pada produksi drama yang dibintangi oleh pelakon. 

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Doktor Covid 19 Gambar Hiasan | 18

Doktor Amerika Ini Seru Orang Ramai Kongsi Cerita Malaysia Tangani Wabak Kepada Dunia

Ernie Zakri Hijab | 19

Ernie Zakri, Ara Johari, Usop & Putera Bergabung Menyanyi Lagu KITA