in ,

Ini Sebabnya YouTube Umum Tidak Akan Menyiarkan YouTube Rewind 2020

YouTube tidak akan menghantar Rewind tahun ini, yang pastinya ramai yang menantikan senarai video manakah yang mendapat perhatian penonton dan pastinya yang terbaik. Ramai yang kecewa dan ramai pula yang membuat senarai Youtube Rewind sendiri untuk mengenang kembali apa yang berlaku pada tahun 2020.

Rakaman video tahunan syarikat ini terkenal dan semestinya dinantikan oleh pencipta kandungan dan penonton Youtube. Walaupun YouTube telah mengambil pendekatan yang berbeza, dari skrip yang memaparkan pencipta yang berlainan hingga penggambaran video tahun lalu, Rewinds secara konsisten menerima maklum balas yang luar biasa dari masyarakat. YouTube Rewind 2018 adalah video yang paling tidak disukai dalam sejarah platform. Ia dikritik secara universal, YouTube membatalkan sandiwara sepenuhnya dan untuk 2019 hanya mengeluarkan senarai video yang paling disukai tahun ini.

Ini Sebabnya YouTube Umum Tidak Akan Menyiarkan YouTube Rewind 2020

Sama ada hakikat bahawa ia dikeluarkan oleh sebuah syarikat yang menyatakan bahawa pencipta membuat demonetisasi kandungan mereka secara tidak adil atau bahawa YouTube Rewinds hanya membuat penonton merasa ngeri, pada ketika ini, membenci YouTube Rewind tahunan adalah tradisi percutian.

Tetapi tahun ini, YouTube membatalkan Rewind sepenuhnya. Dalam satu kenyataan yang disiarkan di Twitter pada hari Khamis, syarikat itu mengatakan ia tidak akan menerbitkan Rewind kerana “tidak merasa tepat untuk meneruskannya” seolah-olah tahun 2020 belum menjadi rentetan bencana yang belum pernah terjadi sebelumnya.

“Sama ada anda menyukainya – atau hanya ingat tahun 2018 – Rewind selalu dimaksudkan untuk menjadi perayaan bagi anda. Tetapi 2020 berbeza,” pernyataan YouTube berbunyi. “Dan rasanya tidak tepat untuk melanjutkan seolah-olah tidak. Jadi, kami berehat sebentar dari Rewind tahun ini.”

YouTube tidak menyatakan sama ada ia akan disambung semula Rewind tahun depan.

“Kami tahu bahawa banyak kebaikan yang berlaku pada tahun 2020 diciptakan oleh anda semua,” kata kenyataan itu. “Anda telah menemukan cara untuk mengangkat orang, membantu mereka mengatasi, dan membuat mereka tertawa. Anda membuat tahun yang sukar benar-benar lebih baik.”

Ini Sebabnya YouTube Umum Tidak Akan Menyiarkan YouTube Rewind 2020

Walaupun beberapa pencipta kandungan berjanji untuk membuat versi Rewind mereka sendiri tahun ini di tempat YouTube, dan disambut baik oleh penonton yang lain bagi meraikannya.

Tahun 2020 telah banyak diambil dari kami, tetapi peluang untuk mengejek YouTube Rewind yang lain hanyalah lapisan gula.

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Suami Sendiri Bertugas Jaga ‘Roadblock’, Doktor Teruja Siap Dapat ‘Love’

Tular Kisah Beri Nama Anak ‘Mipan Zuzuzu’, Ini Penjelasan Si Bapa