in

Gossip Ustaz Akhil Hayy Kahwin Senyap-Senyap Dengan Waheeda ?

Gossip Waheeda kahwin secara rahsia dengan penceramah bebas Ustaz Akhil Hayy dah lama kita dengar. Sumber ni datang dari orang yang rapat dengan Ustaz Akhil Hayy sendiri. Tapi sampai sekarang, Waheeda dan Ustaz Akhil Hayy tak nak komen apa-apa pasal gossip ni. Hanya kawan biasa dan tak lebih dari soal kerja. Itu kata mereka. Sekiranya mereka betul-betul berkahwin bermakna Waheeda menjadi isteri kedua kepada penyanyi nasyid tersebut. Kemungkinan besar, itu yang menyebabkan perkahwinan antara mereka terpaksa dibuat secara rahsia. Kena jaga pihak isteri pertama dan keluarga mereka. Kang tak pasal-pasal ada hati yang terguris.

Waheeda sampai sekarang tak buat kenyataan. Tapi menurut Ustaz Akhil pula, perkara itu dah selesai dan tidak mahu beri sebarang komen. Nanti ada hati lak yang terluka. Ustaz minta gossip ini dihentikan dengan segera. Sebaliknya, makin disuruh berhenti gossip, lagi galak orang duk mengata dan menggossip. 

Kini, Ustaz Akhil sibuk dengan kerja rakaman Cafe Ustaz Akhil di Astro Oasis, jadi kerap lah kena duk pi mai pi mai Ipoh dan KL. Ada yang kata, Ustaz berulang alik dari rumahnya di Ipoh ke Kuala Lumpur sebab untuk bertemu dengan Waheeda. Ini sekali lagi dinafikan oleh bekas vokalis DRiyadh itu.

Tidak mengapalah kalau ada penafian macam tu. Sekurang-kurangnya, dah jelas Waheeda bukan berkahwin dengan Ustaz. Tapi seandainya betul dah kahwin, tak lamalah rahsia nak ditutup. Lambat laun orang ramai akan tahu juga. Tak pun, tunggu je perut Waheeda berisi… mmm… kalau kata berisi tu, bermakna adalah buahnya.

1505833921 01Ecfca8Dc | 4

[tags]gossip waheeda, gambar kahwin waheeda, fasha sandha makan hati, fouziah ghouse, zubir, ustaz akhil hayy kahwin waheeda, isteri kedua akhil hayy, riyadh, ceramah akhil hayy, cafetaria, astro oasis[/tags]

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Sekitar Premiere Filem Duyung di GSC Mid Valley

Gossip Fasha Sandha Makan Hati & Bidadari Fouziah Ghouse