in , ,

Gara-Gara Penyakit Depresi, Sajat Dimasukkan ke Hospital

Sebentar tadi, menerusi posting terbaru di Instagran, usahawan terkenal Nur Sajat dilaporkan telah dimasukkan ke hospital. Apa dah jadi dengan Sajat ni?

Perkongsian yang dimuat naik oleh pembantu peribadinya memberitahu Sajat kini dalam keadaan lemah dan tidak sedarkan diri. Pembantu peribadi Sajat turut memuat naik video dimana Sajat kini sedang terlantar di hospital.

Gara-Gara Penyakit Depresi, Sajat Dimasukkan ke Hospital

Dalam pada itu, pembantu peribadinya turut meminta semua pengikutnya mendoakan yang terbaik buat usahawan itu..Difahamkan, Sajat dikatakan terkena penyakit misteri, meskipun sudah menggunakan pelbagai kaedah perubatan namun tidak berhasil.

“Doakan terbaik buat bos saya Nursajat, sekarang dia dalam keadaan lemah dan tak sedar diri. Kami dari team nursajat mendoakan bos cepat sembuh dari penyakit misteri,”

– Pembantu Peribadi Sajat

Memetik laporan Media Hiburan, pihak Sajat yang dihubungi mengesahkan perkara itu dan memberitahu Sajat dikejarkan ke hospital lewat malam tadi.

“Setakat ini, penyakitnya misteri memandangkan semuanya baik belaka. Cuma setakat ini ia mungkin ada kaitan dengan depresi.”

Sajat dikejarkan ke sebuah pusat rawatan di ibu kota sekitar 11 malam tadi. Doakan semuanya dipermudahkan,”

Kali terakhir Budiey jumpa Sajat semasa Konsert Siti Nurhaliza On Tour di Axiata Arena dan sempat menemubual Sajat. Khabarnya, dia sangat enjoy dengan persembahan Tokti.

Namun ada sesetengah netizen yang mempertikaikan berita ini menerusi ruangan komen pada status yang dimuat naik oleh pembantu peribadi Sajat itu.

What do you think?

73 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

As'ad Motawh

i-Serve Launches UChat Songkran Day-Out 2019

Nabila Razali

Samsung Malaysia Ignites the Era of Live & E! News Media Prima