in

Gambar Selebriti di Karpet Merah ABP 2009

Ramai lagi selebriti yang Budiey lihat menggayakan fesyen CETUSAN WARNA pada ABP 2009 yang baru je berlangsung semalam. Malam meraikan fesyen. Masa nilah selebriti nak cuba diorang punya outfit.

Tapi kadang-kadang, Budiey pun ketawa sorang-sorang tengok diorang ni melaram. Ada yang kena dan ada yang tak kena langsung.

Jom kita tengok part 1 ni di mana mungkin korang tak berapa kenal dan ada yang dikenali. Jom!

4493035171 1325A008Ca O | 4

Ayu Shuhada pelakon yang mengenakan rekaan Jefri Adam. Make up sendiri.

4493672690 Aa1D82D3A2 O | 5

Khaty Fudziah Musa, ibu kepada Zizie Izette & Shaheizy Sam berjubah.

4493673348 24D7E05Ee1 O | 6

4493037117 Ce29264246 O | 7

4493037871 24A88D75A0 O | 8

Penyanyi remaja bernama Fifi ini memang suka dengan ala gadis Korea.

4493675850 F2Ea7B4649 O | 9

Jidin – Mohd Shafie Naswip suka merah

4493040319 4D55395F0C O | 10

Aril tetap dengan glam rocknya. Hanya guna warna emas dan ungu. Selebihnya hitam.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Hampir 4 Juta Tonton Anugerah Bintang Popular 2009

Remy Ishak | 31

Senarai Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009