in ,

Gambar Farawahida di Red Carpet Anugerah Juara Lagu Ke 24

Tu dia… penyanyi Farawadhida dengan bergayanya memperagakan fesyen yang memang sesuai digayakan pada waktu malam.

Hitam yang tak terlalu gothic dan yang penting fabrik yang digunakan dari sutera thai yang sedikit kelabu asap milennium. Ditambah lagi dengan bling bling bling dalam rekaan ini. Kasi Fara nampak glamour.

Rasa-rasa korang, fesyen dalam warna smooky macam ni sesuai tak dengan warna kulit hitam manis Farawahida? Sesuai kot eh? Aksesori pun dalam warna yang sama tapi apabila terlalu banyak sangat aksesori memang akan nampak serabut.

Budiey tertanya juga, apa yang Farawahida pakai di bahagian leher tu… mmm… ehehe, korang komen sendiri la ya. Cuma apabila kita lihat di bahagian tengah, mungkin sesetengah orang tidak begitu biasa dengan fesyen ini.

Apa-apa pun perkataan paling tepat untuk gaya Farawahida pada malam itu ialah elegan.

Budiey: Masih jelas terbayang akan persembahan Farawahida semasa AJL23 tahun lalu. Pergh meriah eh?

What do you think?

73 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. cantik..cuma tang tengah tu nmpk serabut ckit…kalo bhg tengah kosong n bhg bawah di buat potongan payung mungkin nampak lebih slim lagi si farahwahida nih…aku rasa ler

  2. salam….

    warna smooky tidak sesuai untuk fara yang berkulit hitam manis sbb hilang keterserlahan si pemakai. malah nampak kosong di leher..tetapi kain di bawah berkedut2 berserabut mcm kain langsir. tak sesuai utk malam AJL24 yg bertemakan kasual.

  3. mekap dia mcm ok sket kot…nampak cam dia kurus…dan tak berlemak. Baju x minat sgt…cuma makeup dia lah ala-ala Beyonce sket

  4. laaaa kesian kt farahwahida ni…nape baju die xlawa? fitting xkemas.. herot sana sini…baik pakai simple2 jek…yg penting lawa n kemas..sian farah…btw i like ur voice..

  5. Nak tanya skit…korang dh tgk baju Sherry Ibrahim time AJL harituh?? dia menang best dress kan??? apa komen korang??? Cantik ker baju dia pakai??? Tq

  6. nie 1st time i suke tgk farawahida punye make up,baju,rambut..
    1st time bila i tgk pic dier,i nampak dia CANTIK..

  7. farah wahida nampak berbeza malam 2. kerna dia jarang menggunakan warna macam 2. mungkin sebahigian masyrakat nampak warna tersebut agak janggal bg red carpet’bagi yg tida mengetahui tentang fashion high’taht menan COUTURE ..

  8. Orangnya cantik tp warna pakaian x sesuai dan fashion bserabut x sesuai,nmpk x selesa si pemakai.

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Azwan Ali Blogger Laser Project Alpha Season 2

Menangi Jemputan Pembaca Sensasi Selebriti ke Konsert Alibi Cosmic