in

Gambar Anak Wardina Safiyyah Fadhullah Wilmot

Ini pula gambar dua orang anak Wardina. CUTE! Macam mak dia jugak la kan.

Comelnya anak Wardina. Dahi luas ni orang kata cerdik dan panjang akal. Tapi nampak cam dah takde rambut kat depan tu.

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Em….comel2 anak wardina sama lawa dgn ibunya kan..smga rzki wardina murah…….yg penting sebagai artis jgn sombong jer……barulah peminat x gosip sana sini………dah menjadi lumrah kehidupan…….ish,ish…..

  2. Alhmdulillah n tahniah utk kelahiran anak ke 3 baru2 ni.. anak lelaki.

    myMetro >> Rap 14/11/2008: Jumaat

    SOSEH SOSEH: WARDINA DAPAT ANAK LELAKI

    SS baru saja mendapat khabar gembira mengenai kelahiran anak mereka di Hospital Pakar Ampang Puteri, Ampang pada 11 November lalu. Tahniah SS ucapkan buat Wardina dan suami kerana pengacara jelita kacukan Aceh-Australia ini diberikan bayi lelaki yang dinantikan mereka sekeluarga.

    Rakan SS dimaklumkan sendiri berita ini oleh Wardina menerusi Khidmat Pesanan Ringkas (SMS). Dimaklumkan, bayi lelaki seberat 3.75 kilogram yang dilahirkan secara normal itu juga berada dalam keadaan sihat dan sempurna.

    Bagaimanapun, sehingga hari ini, kata pelakon drama bersiri Cinta Madinah 2 dan Impian Ilyana itu, dia masih ditahan di wad untuk berehat lama sedikit kerana menjalani rawatan fisioterapi untuk sakit di bahagian belakangnya selepas bersalin.

    SS difahamkan, Wardina sudah menghadapi sakit di bahagian belakang badannya itu ketika proses mengandung anak ketiganya lagi. Selain menjalani rawatan berkenaan, bayi lelaki Wardina juga sempat dikhatankan sekali di hospital pakar berkenaan.

    Apapun, kehadiran bayi lelaki pertama itu turut melengkapkan lagi kebahagian rumah tangga Wardina dan suami yang sudah mempunyai dua anak perempuan comel, Amna Nafeesa, 5, dan Azra Sareera, 2 setengah tahun.

    Kata Wardina, suaminya paling gembira kerana dia memang mengidamkan anak lelaki dalam keluarga mereka. Malah bayi lelaki itu juga belum diberi nama kerana Wardina menyerahkan urusan menamakan anak ketiga mereka kepada suaminya.

    Jika tiada aral, kata Wardina, dia juga dijangka keluar dari wad, Ahad ini. Pada masa sama, dia berpantang di kediamannya di Ampang dan dijaga ibu dan suaminya. Wardina juga dijangka kembali memulakan tugasnya di WHI selepas sihat sepenuhnya dan tubuhnya kembali langsing seperti dulu.

    Obe ni ssedap mulut je mngutuk anak org.. anak sdara @ anak u tu cun sgt ke?

  3. tahniah!!! semoga anak itu nanti menjadi penolong kita di usia tua dan di akhirat…rupa itu anugerah Allah!! tak elok mengutuk anugerahNya…dpt anak cantik/hensem, dpt anak cerdik/pandai..tp lupa jasa mak bapak pun…apalah gunanya…semoga Allah memberikan kita yang terbaik…

  4. Sebenarnya kerja reporter sebagai batu api dalam masyarakat …
    Ada reporter yang berani mati menjual diri selepas habis belajar .
    Mereka berani campur tangan dalam hal ehwal keluarga orang sehingga mencetuskan dendam kesumat . Ada reporter sudah disenaraihitam kerana membuat kes berat seperti kes politik . Ikut hati mati , ikut rasa binasa …

  5. Dewasa ini , kita sering dihebahkan dengan berita kes pembuangan bayi . Malangnya , ada pihak yang memandang sepi perkara ini . Sehinggakan , pihak hospital menemui jalan mati untuk menangani hal ini. Betapa malangnya apabila celik mata saja , bayi sudah dibuang begitu saja . Tak semua orang dilahirkan sempurna , tetapi ada yang menemui ajal . Lambat laun , tanpa disedari rakyat akan pupus saja .

    Wassalam .

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Jawapan Trivia: Natasha Liana Hudson & Beg Balenciaga

Kad Raya Dari Kimi