in

Gambar Anak Wardina Safiyyah Fadhullah Wilmot

Ini pula gambar dua orang anak Wardina. CUTE! Macam mak dia jugak la kan.

2871907222 35F358B256 | 4

Comelnya anak Wardina. Dahi luas ni orang kata cerdik dan panjang akal. Tapi nampak cam dah takde rambut kat depan tu.

2871020997 034Fef0526 | 5

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Jawapan Trivia: Natasha Liana Hudson & Beg Balenciaga

Kad Raya Dari Kimi