in ,

FASHA SANDHA AYU RAUDHAH DALAM DRAMA SUTERA MAYA

FASHA SANDHA AYU RAUDHAH DALAM DRAMA SUTERA MAYA

Satu lagi siri baru ‘Sutera Maya’ bakal menemui penonton TV3 melalui slot Akasia mulai 1 September 2008. Siri ini mengisahkan Maya Medina, Maya Zulaika, Maya Karina dan Maya Sofea, 4 beradik dari berlainan emak yang mempunyai personaliti yang berbeza. Selepas kematian emaknya, Maya Medina, kakak yang sulung cuba mencari adik-beradiknya yang lain untuk menyatukan mereka. Namun begitu, setelah berjumpa mereka mendapati ayah mereka merupakan seorang yang penuh dengan misteri. Siapakah ayah mereka sebenarnya?

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai siri ini, nantikan siaran drama ini di TV3. Antara pelakon-pelakon yang hadir termasuklah Fasha Sandha, Intan Ladyana, Ayu Raudhah, Faezah, Mustapha Kamal, Erry Putra, Maria Farida, Liza Abdullah, Fouziah Gous, Irfan dan Rebecca Nur Al-Islam.

[tags]Fasha Sandha, Intan Ladyana, Ayu Raudhah, Faezah, Mustapha Kamal, Erry Putra, Maria Farida, Liza Abdullah, Fouziah Gous, Irfan, Rebecca Nur Al-Islam, drama sutera maya[/tags]

What do you think?

72 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Heeeeeeeeellllllllllooooooooooooooo
    Malaysia ni dh ketandusan artis ker??????
    amik aku la blakon dganti Fasha…
    lawa g aku dr dia….
    huhuhu

  2. yolah…den pun nyampah benor dg fs ni…
    x de org lain lg ke yg bagus brlakon..asik2 dia..muak sey tengok
    minah ni..

  3. meluat kat fasha le nak tgk buat pe … menyampah betul plastik berlakon…

    kekasihku seru …. tgk le byk pelakon berbakat… tak byk fasha plastik

  4. “sutera maya”…nape maya karin x blakon skali, ganti dgn si pasha sendat tu,,hehe..stuju stuju…
    by de way, aku suke sgt tgk ayu raudhah si mata seksi adik rozita che wan tu…tapi nape ek dlm sutera maya AR pkai cmin mata, tak terserlah la kcantikan AR nanti…nape tak pasha sendat je pkai cmin mata biar nmpk bodoh sikit…pasha sendat ni asyik nak watak bagus2 je, diri tu bukan le bgus pun..
    lagi 1 hal aku x suke rebecca..hrp2 rebec bukan slh sorang dari 4 beradik sutera maya tu…menyampah rebec tu gedik tahi lalat besar..

  5. AR memang lawa… cun beb. Wa suka lew dia, pakai cermin mata pun ok. tapi dlm ramai2 paling cun faezah. FS xleh kata apela kan, kuat sgt kontroversinya ngan press.

    adam wa setuju, rebecca memang gediks lor.. ko jgn risau aku letak becca jadi watak jahat… huhu, nanti aku suh script writer tue tukaq. becca jgn mare! seswai jadi penggoda jer u nie…

  6. weih ali separa setan… siapa kau ni? sesuka kau je suruh scriptwriter tu tukar.. kau ada kena mengena dengan ini gambar jeke?

  7. eeeeeee yerkkkkkkkkk… dah x de pelakon lain ke dlm bumi malaysia ni?
    asik2 muka minah kontrol cun ni je belakon.boring haku tgk.dah la belakon x de perasaan, muka seposen je.ee nyampah haku nengok pasha sendat ni!!!

  8. Ek eleh. Rileklah korang ni. Emotional sangat. Lantakla kat minah tu. Cerita tu bagus tau. Ada Erry Putra tau. Ok la sekurang-kurangnya takde la dari hari Isnin sampai Khamis korang asyik mengadap tv tengok muka Fasha Sandha tu je.
    ASSALAMMUALAIKUM

  9. trisya sebenarnyer nak mntk maap dekat fasha sebab walaupon kita tak suke fasha kite harus hormat dyer sebagai pelakon. kalau dyer tak derk untuk ditayangkan asyik artis same kite rase boring jugakkan……………… trisya mntk kak fasha jgn lerkkkkkkkkkkk nak amik ati. kalau watak yang dipewgang faezah sebagai sofea 2 okey lerkkkkkkkk jugak.tp dyer lg cuteis. kalau ayu raudhah 2 best jugak. saye suke mase dyer nak satukan ilmu dyer yang bieh cakap dgn haiwan. watak karina okey jgk cume watak karina nie dyerkan gedik gilerrrrrrrrrrrrrrr….kah….kah….kah….

  10. ak stuju ngan nina_Manjalara ngan trisya biar are kat diaorang nak blakon.lagi satu yg blakon jadi karina nie bkn nyer gedik just pengarah yg srh die gedik br ngam ngan watak 2!

  11. Cerita bodoh dan memperbodohkan penonton. membuangkan masa tak berfaedah. langsung tiada mesej dan pengajaran. Pengarah hampeh mana lah yang mengarah menghabiskan boreh!!!!!!! Sengaja nak umpan penonton pilih pelakon2 yang terperasan kan diri cantik dan lawa. Apalah lakonan si Fasha tu…boring tengok! Nasihat untuk si Fasha tu eloklah jadi pelakon iklan saja. Iklan sabun ka, iklan ikan kembung ka, iklan tempoyak ka!!! MENYAMPAH AKU

  12. Bosan tgk lakonan FS. kat m’sia ni dh takde pelakon dh ke. Dulu kt wayang asyik2 era fazira. skrg ni fasha sandha plak. Boring…boring….

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

SAZZY FALAK, SYED AIMAN, JULIA HANA DALAM DRAMA DOA KAMALIA

Khai dan Rosma di Pertandingan Bintang Kecil 2008