in

Emma Watson’s Naked Ambition, Harry Potter Star Wants to Get Naked?

Pelakon filem Harry Potter yang cantik molek, Emma Watson mengaku yang dia mahu sangat nak berlakon adegan bogel dalam filemnya yang seterusnya. Fuh! Giler betul budak nih! Itu pun kalaulah skrip filem tu yang nak dia berbogel. Dia rela dibogelkan. Harap janganlah ada pelakon kita yang buat cam ni. Setakat Deanna Yusoff yang bercium mulut untuk satu adegan filem terbitan Singapura tu pun dah tak boleh dimaafkan. Erk! Memalukan orang Malaysia. Juga kalau Sharifah Amani yang sanggup jadi botak untuk filem Mukhsin tu pun ramai yang melenting-lenting marah… tapi ramalannya Sharifah Amani menang pelakon terbaik tahun ini?

Adegan untuk Harry Potter seterusnya dah sah takde adegan yang memerlukan Emma Watson telanjang. Tapi tidak tahulah kalau tukang buat skrip tu pandai-pandai nak pinda skrip asal Harry Potter. Mmm… inikah pula kerja gila Emma Watson nak bogel dalam filem. Tu dah kira takde seninya. Lantak pi la kan sebab dia tu artis Hollywood.

Kata Emma Watson:
“I think it’s wonderful that Daniel is willing to be so brave for his craft. It’s a big risk doing something like this while being so internationally known, but he’s a true professional”. When asked if she would ever bare all, Watson replied, “Yes, absolutely. I would do it if the script called for it. I guess I would be a little nervous, but I’ve been told I look good naked, so I guess I’ve got little to worry about”.

Apa-apa ceritanya, Emma Watson dah melampaui segala sempadan… berani, bold dan bebas. Dan dia masih berusia 16 tahun! Pergh!

[tags]emma watson naked, lolita emma watson nude legs, emma watson and danile, naked emma watson, emma watson bra, emma watson nudes, emma wtson sexy photo, Emma Watson Empire, emma watson stripping, emma watson butt naked, nude emma watson, emma watson fan club, emma watson having sex, london, hollywood.com, awek zahid bapok, gambar telanjang emma watson, adik sazzy falak, lost reviews, gadget, iphone, LG phone new, news london, drama kasih suci, reviews harry potter, trailers harry potter, youtube iklan petronas merdeka [/tags]

Emma Watson Photo

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Eizlan Yusof | 19

Status Dara Vie Shantie Haron, Isteri Eizlan Yusof Masih Dipersoalkan?

Siti Nurhaliza Hamil 2020 | 20

Siti Nurhaliza Berlakon Watak Azizah Dalam Teater REMY… Kisah P. RAMLEE