in , ,

Dapatkan Siri HONOR 50 & Nikmati Ganjaran 3X Ganda Bernilai sehingga RM 10,000,000!

Sertai Cabutan Bertuah Jualan Pesta Akhir Tahun HONOR dan menangi Honda City atau DJI OM 4 SE (500 unit untuk dimenangi)!

Sempena musim perayaan akhir tahun, pada Disember ini, HONOR Malaysia mengadakan Jualan Pesta Akhir Tahun HONOR, dengan tawaran hadiah berjumlah sehingga RM 10,000,000! Dengan telefon pintar mampu milik HONOR 50 Lite yang baharu dengan pengalaman tahap flagship ini adalah salah satu hadiah sesuai untuk yang tersayang menjelang perayaan ini.

HONOR End of Year Festive Sale KV_1

Bermula 1 Disember 2021 hingga 2 Januari 2022, sertai kegembiraan ini dan anda berpeluang menangi sebuah kereta Honda City atau 1 daripada 500 unit DJI OM 4 SE selepas membeli HONOR 50, HONOR 50 Lite atau siri HONOR MagicBook. Peminat juga boleh menyertai keseronokan ini secara fizikal dengan hadir ke Roadshow di Sunway Carnival Mall Seberang Jaya bermula 1 hingga 6 Disember 2021 untuk menikmati ganjaran 3X ganda!

HONOR End of Year Festive Sale KV_1

Jualan Pesta Akhir Tahun dengan Ganjaran 3X Ganda bernilai sehingga RM10,000,000!

Berikut senarai hadiah percuma yang ditawarkan sepanjang jualan!

ProdukHadiah Jualan PelancaranJualan Festival Akhir Tahun (Tawaran terhad)Layak Cabutan Bertuah
HONOR 50HONOR Choice Earbuds XSarung Tali Tangan HONOR 50Ya
HONOR 50 LiteBeg Galas HONORBluetooth Speaker Gift BoxYa
HONOR MagicBook 15 (intel i5 16GB + 512GB) HONOR MagicBook X 15 (intel i5 8GB + 512GB) HONOR MagicBook Pro HONOR MagicBook 14 (AMD 8GB + 512GB)Beg Galas HONOR Tetikus Logitech Office 365 PersonalFon Telinga Bluetooth AM61Ya
HONOR MagicBook X 15 (Intel i3 8GB + 256GB) HONOR MagicBook 14 (AMD 8GB + 256GB) HONOR MagicBook 15 (AMD 8GB + 256GB)Beg Galas HONOR Office 365 PersonalFon Telinga Bluetooth AM61Ya

Cabutan Bertuah memberi peluang mendapat hadiah percuma bagi setiap pembelian baharu Siri HONOR 50 dan Siri HONOR MagicBook bermula 1 Disember 2021 hingga 2 Januari 2022, dengan syarat peranti tersebut perlu diaktifkan sebelum 9 Januari 2022.

Sah SATU penyertaan untuk setiap pembelian, sila layari https://www.hihonor.com/my/support/luckydraw-application/ untuk menghantar penyertaan, tertakluk kepada terma dan syarat yang berkenaan.

HONOR End of Year Festive Sale KV_4

HONOR 50 – Telefon Pintar Vlog Terbaik HONOR harga dari RM1,699

Musim perayaan ini, merakam kenangan-kenangan manis dengan HONOR 50, dilengkapi dengan enam mod multi video, termasuk Picture in Picture, Rakaman Fast and Slow-Motion, Rakaman Dual-view dan Rakaman Pause Live, menjadikan rakaman vlog yang berterusan tanpa perlu proses suntingan yang membosankan, selaras dengan tema Keindahan Dalam Satu Tangkapan. 

Dengan kamera utama 108MP dan kamera depan HD 32MP, sesiapa sahaja kini boleh menghasilkan vlog, merakam momen-momen keindahan dalam satu tangkapan! HONOR 50 hadir dengan 4 warna menawan iaitu Frost Crystal, Emerald Green, Midnight Black dan HONOR Code – pilihan warna yang tepat ketika musim perayaan ini!

HONOR End of Year Festive Sale KV_2

HONOR 50 Lite – Telefon pintar mampu milik terhebat dengan pengalaman tahap flagship dengan hanya RM999

Dengan harga hanya RM999, HONOR 50 Lite adalah hadiah paling sesuai untuk yang tersayang. Dikuasakan oleh 66W Pengecasan Pantas HONOR, HONOR 50 Lite memberi kuasa untuk bermain game tanpa henti, menonton video sepuas hati, amat sesuai dijadikan sebagai hadiah kepada seseorang yang asyik melekat pada telefon bimbit!

HONOR 50 Lite mendapat pengiktirafan TÜV Rheinland Paparan Penjagaan Mata Tahap Perkakasan Pertama Dunia dan 1.05mm Bingkai Super Narrow, memberikan keselesaan pemandangan 94.4% nisbah skrin ke badan, sangat sesuai untuk mereka yang prihatin.

Kuad Kamera Ultra-Clear 64MP menambahkan lagi kehebatan dengan pemasangan kamera premium bagi merakam foto dengan hasil perincian yang menakjubkan. Foto-foto menarik tentang jamuan dan makan malam kini boleh dirakam dengan mudah.

Siri HONOR MagicBook – Kompak dan Berkuasa harga dari RM2,229

Siri HONOR MagicBook ditanda dagang dengan Persijialan Cahaya Biru Rendah TÜV Rheinland & Persijilan TÜV Rheinland Flicker-free, memberikan pengalaman keletihan mata dan penglihatan stres yang minimum – terbaik untuk dijadikan hadiah komputer riba untuk rakan-rakan yang sering menonton video dan bekerja sehari suntuk. Pengecas mudah alih 65W membolehkan anda mengecas dengan pantas dimana-mana, pada bila-bila masa sahaja.

Kolaborasi multi-skrin memberikan kemudahan pada tahap lebih baik apabila anda memadankannya dengan HONOR 50 dengan satu sentuhan mudah, menghubungkan fail di telefon pintar ke komputer riba anda. ‘Multitasking’ kini menjadi satu gaya, dengan sambungan WiFi-6 menjadikannya lebih baik dan tiada lagi masalah sambungan lembap semasa panggilan video dalam talian. 

Bagi harga dari RM 2,299 hingga RM 3,499, pembeli siri HONOR MagicBook berpeluang membawa pulang ganjaran sehingga RM600!

Jadi apa anda tunggu lagi? Luangkan masa pada Disember ini dengan Jualan Pesta Akhir Tahun HONOR dan anda berpeluang menangi Honda City atau 1 daripada 500 unit DJI OM 4 SE bernilai jumlah sehingga RM10,000,000! Jom sertai bersama-sama rakan dan keluarga anda dan nikmati HONOR 50, telefon pintar vlog terbaik HONOR. Dapatkannya di HONOR eStore, Lazada, Shopee, Digi, Maxis, Senheng dan senQ, atau singgah ke Kedai HONOR dan roadshow bermula 1 Disember 2021 hingga 2 Januari 2022 untuk ketahui lebih lanjut tentang tawaran hebat ini!

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Kisah Ayah Jejak Anak Hilang Dalam Filem LOST AND LOVE di TV2

RED NOTICE

RED NOTICE Menjadi Filem Paling Ramai Penonton Di Netflix