in ,

Ade Govinda Bergandingan Bersama Anneth Dalam MASIH BELUM LUPA

Sebuah solo project Ade Govinda setelah Tanpa Batas Waktu & Cukup Lebih Baik, kali ini bersama penyanyi muda yang sangat berbakat dari suara dan kemampuan menciptakan lagu juga iaitu Anneth. Anneth yang masih berusia 16 tahun sudah menerima banyak penghargaan pada tahun 2021 lalu dengan single hitsnya “Mungkin Hari Ini Esok atau Nanti “.

MASIH BELUM LUPA sebuah lagu ciptaan Ade Govinda yang ditulis berdasarkan pengalaman hidup nyata tentang perasaan yang masih sangat sulit dilupakan walaupun kejadian patah hati yang terdalam itu sudah dilewatinya. 

Ade Govinda Feat. Anneth 2

Lagu balada yang disusun dengan komposisi yang sangat megah, dan peminat wajib mendengarkannya dari detik awal sampai akhir, dimana dinamik lagu tersebut akan sangat berasa di hati dan telinga. Ditambah ada “guest star” di lagu ini dalam mengisi pukulan drum oleh Yoyo PadI Reborn. Sangat ‘full power’ dan menambah daya emosional lagu ini ketika kita mendengarnya.

Ade Govinda Feat. Anneth 1

Diterbitkan oleh MyMusic Records dan berkolaborasi dengan Rans Musik sebagai label dari Anneth. Kami berharap lagu MASIH BELUM LUPA ini bisa dinikmati oleh seluruh pecinta muzik yang sedang patah hati.

MASIH BELUM LUPA bakal tersedia di semua digital platform seperti Spotify, Apple Music, Joox, KKBOX, Deezer dan YouTube Music mulai jam 12 tengah malam pada 8 April 2022 manakala video muziknya akan ditayangkan di YouTube pada jam 4petang, 7 April 2022.

Artist : Ade Govinda feat. Anneth

Title : Masih Belum Lupa

Producer : William Chow & Raffi Ahmad

Composer : Ade Govinda

Music Producer : Ade Govinda

Guest Star : Yoyo Padi Reborn (Drum)

Mixed by :  Jones Roma

Mastered by : Stephan Santoso

Label : MyMusic Records & Rans Music

Publisher : Kreatif Indigo Musik

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Yunadia | 16

Sekitar Media Night & Majlis Berbuka Puasa Armani Entertainment Group

Milo

Lumayan! Sertai Peraduan RAYA RIA BERSAMA KEBAIKAN MILO® UHT