in ,

Peraduan Menang Hadiah Merchandise Filem OVERDRIVE

Salam semua pembaca Budiey.com, sempena demgan tayangan filem OVERDRIVE kini telah pun berada di pawagam, Budiey dengan kerjasama RAM Entertainment ingin memberikan hadiah merchandise kepada semua pembaca termasuklah selebriti yang telah menonton filem yang padat dengan aksi ini di sesi tayangan premiere baru-baru ini.

OVERDRIVE

Jika masih tertanya-tanya tentang filem ini, apa kata anda semua menonton trailer OVERDRIVE yang telah diriliskan di dada Youtube RAM Entertainment.

Sinopsis Filem OVERDRIVE

Hollywood’s latest action star, Scott Eastwood, son of the legendary Clint Eastwood will blow your mind in the next explosive high octane car action movie, OVERDRIVE. From the maker of TAKEN and writers of 2 FAST 2 and WANTED.

Andrew and Garrett Foster (Scott Eastwood and Freddie Thorp) are thieves who specialize in luxury cars, only the most expensive cars. They’ve been hired to steal a gorgeous Bugatti 1937 valued million euros, so they head to the south of France for the job. But they get caught, and Jacomo Morier (Simon Abkarian), the local crime boss who owns the Bugatti, doesn’t take it lightly.

In exchange for their lives the two brothers will have to steal a car from Max Klemp (Fabian Wolfrom), Morier’s arch-rival, and not any car, Morier wants them to steal Klemp’s 1962 Ferrari 250 GTO, his most prized car.

Peraduan Premiere Filem OVERDRIVE

Sensasi Selebriti dengan kerjasama RAM Entertainment ingin menghadiahkan 5 set hadiah yang berupa sehelai baju T & dan Thumb Drive filem OVERDRIVE setiap satu untuk Budieyators dan pembaca setia Budiey.com yang menonton filem OVERDRIVE.

Overdrive USB Thumb Drive

 

Overdrive_T Shirt

Apa yang korang perlu buat ialah:

Tunjukkan dirikan anda bersama movie stub tiket filem OVERDRIVE dalam Budiey.com FB dan Instagram anda. Kemudian tuliskan caption berikut: Filem OVERDRIVE wajib ditonton kerana…. 

Tagkan nama kawan-kawan dalam Budiey.com FB & Instagram bersertakan jawapan slogan dan diakhiri dengan kata laluan OVERDRIVE DI PAWAGAM SEKARANG !

Sertakan juga maklumat peribadi:

Nama:

Twitter:

Alamat surat menyurat:

Email:

Nombor telefon:

Hantarkan jawapan anda kepada:

dengan tajuk email: Peraduan Menang Hadiah Merchandise Filem OVERDRIVE

Tarikh tutup peraduan:

7 Ogos – 13 Ogos 2017

Pemenang akan dihubungi oleh Budiey melalui email & Twitter.

Peringatan: Sila tulis tajuk emel anda dengan betul ya. Kalau salah tajuk emel ni, nanti Budiey tak dapat kasi sebab takde dalam list carian kat emel. Orait?

Terima kasih kepada RAM Entertainment dan pembaca Sensasi Selebriti yang sentiasa memberikan sokongan. Bertemu lagi di peraduan dan kuiz yang akan datang.

Jom layari dan LIKE Fanpage: www.facebook.com/RamEntertainmentMovie dan jangan lupa langgan atau subscribe Youtube Channel RAM Entertainment : www.youtube.com/RAMEntertainment

Jangan lupa follow Budiey di Twitter (@budiey) and ‘Like’ Facebook page Budiey Dot Com untuk mengetahui ulasan filem dan berita terkini tentang dunia hiburan.

Overdrive-Horizontal Key-art_Final

OVERDRIVE

OVERDRIVE

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Apa Yang Anda Patut Tahu Tentang JEUNESSE

AirAsia X Lancar Pertandingan ULTIMATE XVENTURE untuk Remaja