in ,

Gambar Halim Othman di Sidang Media Penyampai Suria FM

Semalam, jam 3 petang telah berlangsung Majlis Sidang Media Pengumuman Penyampai Baru Suria FM di Delicious Cafe, di Dua Residence, Annexe, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur. Dihadiri oleh kesemua penyampai Radio Suria FM yang lama dan yang terbaru iaitu Halim Othman dan Linda Onn. Jadi betullah kata-kata gossip yang keluar sebelum ini ya?

Budiey nak ucapkan tahniah kepada Halim Othman dan Linda Onn.

Kedua-dua personaliti radio terkenal ini lahir dari AMP Radio dan nampaknya mereka akhirnya kini mereka akan berceloteh menghiburkan pendengar setia Suria FM. Adakah rating Suria FM akan naik dengan kehadiran ikon radio terkenal ini? Kita kena tengok survey pada bulan Mac nanti ya.

Halim Othman akan bersiaran di konti Suria FM pada 18 Januari ini dalam program Suria Breakfast bersama dengan Zizi dari jam 6 hingga 10 pagi. Manakala Linda pula akan bersiaran pada jam 4 hingga 8 malam dalam Suria Drive.

Semalam, semasa sidang media, Halim Othman telah mengumumkan dia akan bertunang dalam masa terdekat dengan kekasih hatinya. Dijangka akan berkahwin pada bulan Jun nanti. Bakal isterinya adalah orang biasa, bukan selebriti. Umurnya sekitar 30an, seorang bisneswoman dan yang penting orang Malaysia. Kenal dah 15 tahun tapi baru 6 bulan mereka betul-betul jatuh cinta. Semoga semuanya selamat dilangsungkan ya.

Selama 2 tahun menghilangkan diri, Halim Othman mengajar Bahasa Inggeris di masjid Taman Desa dan mencari kawan-kawan lamanya.

Jangan lupa mendengar celoteh Halim Othman mulai 18 Januari di Suria FM. Stay tuned!

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Peraduan SMS the Golden 8 Mee Segera Mamee

Tonton Teater Mana Setangginya & Inran Yang Tercanai di TV1