in , ,

Peraduan Jom Menonton Filem GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE

Nah! Ini adalah hadiah daripada Budiey teristimewa buat semua Budieyators, pembaca setia & selebriti yang melayari blog ini! Jadi, apa tunggu lagi, cepat sertai peraduan ini untuk memenangi hadiah menarik ini!

Filem terbaru Sony Pictures yang dinantikan oleh seluruh pengikut setia berjudul GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE akan ditayangkan pada 2 Disember ini. Pastinya ramai yang tak sabar untuk menonton filem aksi ini di pawagam, kan?

Sinopsis Filem GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE

Untuk info pembaca, filem GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE menceritakan dua remaja (Finn Wolfhard dan Mckenna Grace) dan ibu tunggal mereka (Carrie Coon) yang telah berpindah ke Summerville, Oklahoma untuk tinggal di sebuah tempat yang diwarisi dari keluarga mereka.

Ketika fenomena tidak dapat dijelaskan melanda kota itu, Wolfhard dan Grace mengetahui kakak mereka adalah salah satu Ghostbusters, pahlawan dari peristiwa yang sebahagian besar dilupakan yang dikenali sebagai Manhattan Crossrip pada 1984.

GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE

Wolfhard dan Grace merupakan guru sains mereka, Grooberson (Paul Rudd) harus belajar menggunakan alat kakak mereka untuk menyelamatkan kota. Grooberson masih hidup sejak Manhattan Crossrip dan mengingat Ghostbusters, yang bererti dia dapat membantu dalam perjalanan mereka.

Trailer filem ini telah memaparkan ada kehadiran spektral di bawah Summerville yang menyebabkan Ghostbuster diperlukan sekali lagi.

Sony Pictures melancarkan trailer resmi untuk Ghostbusters: Afterlife pada 9 Desember 2019. Dengan mengisyaratkan kekuatan gelap di bawah kota kecil tempat filem itu dibuat dan menunjukkan relik dan memori dari film asal yang telah disimpan dan penuh debu.

Peraduan Tayangan Premiere Filem GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE

Sensasi Selebriti dengan kerjasama Sony Pictures Entertainment (Malaysia) ingin menghadiahkan barangan Premium Edisi Terhad dan tiket menonton filem ini untuk pembaca setia Budiey.com.

GBAL_Phone_Squishy_005

5 x Ghostbusters: Afterlife Stay Puft Squishy Phone Mascot

GBAL_GITD_Stickers_001

5 x Ghostbusters: Afterlife Glow In The Dark Sticker Set

GBAL_Wall_Mount_Plate_002

1 x Ghostbusters: Afterlife Ecto-1 Wall Mount License Plate

GBAL_Stay_Puft_Squishy_005

1 x Ghostbusters: Afterlife Stay Puft Squishy

GBAL_Inkfill_Pin_002

5 x Ghostbusters: Afterlife Inkfill Pin Badge

GBAL_Phone_Ring_004

1 x Ghostbusters: Afterlife Phone Ring

10 pasang (20 tickets) x In Season Pass

Apa yang korang perlu buat ialah:

1.  ‘Like’ Facebook page Budiey Dot Com dan ‘Follow’ Twitter & Instagram Budiey: @budiey. Untuk info lanjut tentang filem ini, anda juga diwajibkan untuk ‘Like’ Facebook Sony Pictures Malaysia dan ‘Follow’ Twitter & Instagram @sonypicturesmy

2. Sila cipta slogan kreatif anda dan hantar melalui emel bersama jawapan pada soalan di bawah. 

Jawab soalan mudah ini:

1. Namakan siapakah dua pelakon utama untuk filem Filem terbaru Sony Pictures yang dinantikan oleh seluruh pengikut setia berjudul GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE?

2. Dalam trailer di atas, nyatakan binatang yang ditemui oelh seorang watak di minit 1.50 dalam trailer di atas?

3. Sila emelkan jawapan & slogan anda:

Slogan: Saya mahu hadir di Tayangan Premiere GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE bersama Sensasi Selebriti kerana… (tidak lebih dari 100 huruf)

Sertakan juga maklumat peribadi:

Nama:

Instagram:

Alamat surat menyurat:

Email:

Nombor telefon:

Hantarkan jawapan anda kepada:

dengan tajuk email: Tayangan Filem GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE– Sensasi Selebriti 

Tarikh tutup peraduan:

20 Disember 2021

Pemenang akan dihubungi oleh Budiey melalui email.

Terima kasih kepada Sony Pictures Entertainment dan pembaca Sensasi Selebriti yang sentiasa memberikan sokongan. Bertemu lagi di peraduan dan kuiz yang akan datang.

Untuk info lanjut tentang filem ini, anda dijemput untuk ‘Like’ Facebook Sony Pictures Malaysia dan ‘Follow’ Twitter & Instagram @sonypicturesmy

Jangan lupa follow Budiey di Twitter (@budiey) and ‘Like’ Facebook page Budiey Dot Com untuk mengetahui ulasan filem dan berita terkini tentang dunia hiburan.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Sumosauna

Tular Kisah Nombor Plat ‘UIA’ di Ferrari, Sumosauna Ajak Pelajar Universiti Jana Pendapatan

Tapak Konsert & Dewan Acara Zepp yang Bertaraf Dunia Tiba di Bukit Bintang City Centre