in , ,

Mawar Karim Dedah Fizo Omar Kini Serius Mengenali Wanita, Bakal Nikah 21 Oktober Ini?

Desas-desus itu timbul apabila ada dakwaan yang mengatakan Fizo Omar bakal melangsungkan pernikahan pada 21 Oktober ini.

Bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar, Mawar Abd Karim ada memaklumkan bahawa bekas suaminya itu pernah bercakap mengenai soal kahwin lain tapi tidak dipastikan bilakah tarikh rasmi majlis tersebut.

“Dia memang ada cakap nak kahwin, tapi tak tahu bila,”

– Mawar Abd Karim

Ia susulan timbul desas-desus mengatakan Fizo bakal melangsungkan pernikahan pada 21 Oktober ini.

Mawar Karim Dedah Fizo Omar Kini Serius Mengenali Wanita, Bakal Nikah 21 Oktober Ini?

Mawar ketika dihubungi berkata, bekas suaminya itu juga memaklumkan dia serius dengan perhubungan itu.

“Dia memang ada beritahu sedang berkawan dan serius dengan seseorang. Soal bila nak kahwin tu, dia hanya kata tahun ini dan dalam perancangan tapi tak tahu bila. Kira okaylah dia beritahu saya,”

– Mawar Abd Karim

Menurut Mawar, dia mendoakan yang terbaik buat bekas suaminya itu jika apa yang diperkatakan itu benar.

Dia cakap lama dah soal ini. Saya kata okay dan syukur. Jadi, saya doakan yang terbaik buatnya. Semoga dapat belajar dari kesilapan, lebih matang dari segi keputusan. Sekali lagi, kita doakan yang terbaik,”

– Mawar Abd Karim

Sementara itu, usaha Harian Metro untuk mendapatkan kenyataan Fizo tidak berjaya apabila panggilan telefon dan mesej WhatsApp tidak berjawab.

Terdahulu, Fizo dan Mawar telah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat pada 10 Julai 2019 setelah enam tahun berumah tangga.

Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Wan Maryam yang kini berusia empat tahun.

Sumber: Harian Metro

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Ini Sebab Samsung Galaxy A52s 5G Menjadi ‘Travel Buddy’ Terbaik Anda Semasa Melancong

Maharaja Lawak Mega 2021 Lebih Berapi dengan Persembahan Lawak 11 Kumpulan