in ,

Tuah Menang RM1 Juta, Jutawan Muda Jadi Buruan ‘Keluarga’ Di Facebook

Durian runtuh buat seorang individu yang baru sahaja diumumkan Bank Simpanan Nasional sebagai pemenang tempat pertama Sijil Simpanan Premium (SSP) bernilai RM1 juta.

Kemenangan lelaki yang baru sahaja berusia 21 tahun ini berjaya meletakkan beliau sebagai pemenang termuda dalam sejarah peraduan SSP sekaligus menjadi buah mulut di media sosial.

Tuah Menang RM1 Juta, Jutawan Muda Jadi Buruan 'Keluarga' Di Facebook

Susulan kejayaan yang diperoleh, lelaki di mana nama beliau telah dirahsiakan bagi tujuan keselamatan telah menerima pelbagai komen daripada para netizen yang ‘mengakui’ mereka adalah sebahagian daripada ahli keluarga lelaki berkenaan. Tidak kurang juga wanita yang mendakwa beliau sebagai bekas kekasih pemenang.

Berikut antara komen dan gurauan netizen yang mencuit hati daripada Facebook Harian Metro menerusi perkongsian berita kemenangan cabutan SSP bernilai RM1 juta.

Tuah Menang RM1 Juta, Jutawan Muda Jadi Buruan 'Keluarga' Di Facebook

Di sebalik gurauan yang dikongsikan netizen, terdapat seorang individu yang turut menasihati jutawan muda ini untuk menggunakan wang tersebut sebaik mungkin serta mengutamakan keluarga berbanding masyarakat sekeliling yang akan mulai mendekati beliau.

Tuah Menang RM1 Juta, Jutawan Muda Jadi Buruan 'Keluarga' Di Facebook

Tahniah kami ucapkan buat pemenang merangkap jutawan muda ini. Diharap kemenangan yang diperoleh menjadi motivasi buat lelaki ini untuk menggadakan wang yang diperoleh serta menjadi bekalan untuk kegunaan hari tua.

*sumber: Vocket

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

12 Geng YouTuber Bergaduh Di Gelanggang Futsal Ditahan Polis

Tolak Tawaran Berlakon Sementara Waktu, Fikry Ibrahim Balik Kampung Jaga Ibu